فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن – دنیای فر

تمامی محصولاتی که در مغازه های شیرینی فروشی عرضه می‌شود توسط فر قنادی تهیه می گردد. کیک ها و شیرینی های حرفه ای توسط این دستگاه در کارگاه پخت می شود و در ویترین مغازه قرار می گیرد. هر چقدر فر پخت، از کیفیت بالایی برخوردار باشد می توان محصولات بهتر و حرفه ای تری را پخت نمود. فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن از بهترین فرهای شیرینی پزی می باشد. این دستگاه در ابعاد گوناگون و با تعداد سینی های مختلف با توجه به سفارش خریدار، توسط شرکت دنیای فر با قیمت مناسب عرضه می گردد.

خط تولید کیک پچ پچ با قیمت مناسب – دنیای فر

این روزها در بازار خوراکی های بسیار متنوعی را می توان خریداری کرد که هر کدام با توجه به خمیری که در تولید آن استفاده می شود نیازمند دستگاه به خصوصی می باشد. کیک پچ پچ از آن دسته محصولاتی است که به محض ورود به بازار طرفداران زیادی پیدا کرد و از فروش بالایی برخوردار است. شرکت دنیای فر عرضه کننده انواع خط تولید کیک پچ پچ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا می باشد.

خط تولید بیسکویت مادر – دنیای فر

بیسکویت مادر از محصولات قدیمی و پرفروش در بازار میباشد. این محصول بسیار خوشمزه بوده و طرفداران زیادی در داخل ایران و خارج از کشور دارد. تولید این نوع بیسکویت نیازمند خرید خط تولید بیسکویت مادر می باشد که شامل دستگاه های صنعتی گوناگون است. این محصول جز دسته بیسکویت نرم محسوب شده و کافیست قالب مخصوص آن تهیه گردد.

خط تولید کیک مغزدار

خط تولید کیک مغزدار اتوماتیک با قیمت عالی – دنیای فر

محصول کیک را می‌توان در انواع مغزدار و بدون مغز به صورت دستی و اتوماتیک تولید نمود. معمولاً این محصول از کیفیت های مختلف برخوردار است و فروش بالایی دارد. کیک با برند گوناگون در کارخانه های بسیاری تولید می‌شود و می‌توان آن را به صورت کارگاهی نیز تهیه کرد. جهت تولید بهترین کیک در بازار نیاز به خرید  بهترین خط تولید کیک مغزدار میباشد.

دستگاه خط تولید کیک کروسان

خط تولید کیک کروسان – دنیای فر

کیک ها انواع مختلفی دارند که می‌توان آنها را در مراکز خرید انواع بسته بندی ها مشاهده نمود. هر کدام از این محصولات را می توان با ماشین آلات صنعتی به صورت انبوه تولید کرد. یکی از جدیدترین و خوشمزه ترین این محصولات کروسان یا پچ پچ می باشد که با خط تولید کیک کروسان می توان آن را تولید نمود.

خط تولید کلوچه لاهیجان

خط تولید کلوچه لاهیجان – دنیای فر

کلوچه لاهیجان از محصولاتی است که همه ما با آن آشنایی داریم و می دانیم که از بهترین کلوچه های ایرانی محسوب می شود. این خوراکی خوشمزه از سوغاتی های شمال است که افراد زمانی که از هر نقطه ای در ایران به شهرهای شمالی سفر می کنند این محصول را تهیه می نمایند. کلوچه های لاهیجان را می‌توان به صورت سنتی و صنعتی در تناژ بالا تولید نمود. خط تولید کلوچه لاهیجان جهت تولید انبوه به کار برده می شود و در کارخانه های بزرگ از آن استفاده می گردد.

خط تولید کیک تاینی

خط تولید کیک تاینی با ضمانت و خدمات پس از فروش – دنیای فر

کیک تاینی که از محصولات خوراکی در بازار می باشد یک نوع کیک رویال است که با دستگاه سه مخزن کیک تولید می شود. این محصول طعمی بسیار خوشمزه و لذیذ دارد که می توان از آن در تمام طول روز به عنوان یک میان وعده استفاده نمود. خط تولید کیک تاینی با ضمانت و خدمات پس از فروش توسط سازنده های مجرب ساخته شده و در شرکت دنیای فر عرضه می گردد.

خط تولید کیک یزدی

خط تولید کیک یزدی ساخت بهترین سازنده – دنیای فر

انواع کیک صنعتی را می توان توسط دستگاه ها و خطوط تولید در کارخانه به صورت انبوه تولید نمود. این کیک‌ها اگر با خطوط اتوماتیک تولید شود می تواند هم سودآوری بالایی داشته باشد و هم در تناژ بالا تهیه گردد. یکی از پر فروش ترین نوع این محصول کیک یزدی می باشد که تهیه آن بسیار ساده است. خط تولید کیک یزدی ساخت بهترین سازنده را می توانید از شرکت دنیای فر خریداری کنید.

خط تولید بیسکویت کراکر

خط تولید بیسکویت کراکر – دنیای فر

خط توليد بيسكويت كراكر چیست؟ چه مراحلی دارد؟ تولید کنندگان بیسکویت معمولاً برای تنوع در محصولات خود اقدام به تولید دیگر بیسکویت ها از جمله کراکر مینمایند. البته کارخانه هایی هم در کشور داریم که به صورت تخصصی به تولید انبوه این محصول بی نظیر می پردازند. در این مقاله قصد داریم با خط تولید بیسکویت کراکر آشنا شویم.