خط تولید بیسکویت

خط تولید بیسکویت کراکر – دنیای فر

خط تولید بیسکویت کراکر
  • خط توليد بيسكويت كراكر چیست؟ چه مراحلی دارد؟ تولید کنندگان بیسکویت معمولاً برای تنوع در محصولات خود اقدام به تولید دیگر بیسکویت ها از جمله کراکر مینمایند. البته کارخانه هایی هم در کشور داریم که به صورت تخصصی به تولید انبوه این محصول بی نظیر می پردازند. در این مقاله قصد داریم با خط تولید بیسکویت کراکر آشنا شویم.

    سازنده خط تولید بیسکویت کراکر

    سازنده دستگاه کراکر

    بیسکویت ها به دو دسته کلی بیسکویت نرم و بیسکویت سخت تقسیم بندی می شوند. بیسکویت کراکر از نوع بیسکوییت سخت می باشد که برای تولید آن نیاز به دستگاه کاتر می باشد.

    سازنده خط تولید بیسکویت کراکر با توجه به میزان ظرفیت تولید و ابعاد سالن اقدام به ساخت این دستگاه می نماید. همچنین برای استفاده از این دستگاه ها آموزش های لازم نیز داده میشود.

    تفاوت بیسکویت نرم و بیسکویت سخت چیست؟

     

    تفاوت بیسکویت نرم و بیسکویت سخت در نوع خمیر آنها می باشد. بیسکویت های نرم مانند انواع بیسکویت پذیرایی، بیسکویت مادر و… می‌باشد که توسط دستگاه مولدینگ قابل تولید است.

    بیسکویت های سخت مانند بیسکویت پتی بور، بیسکویت ترد و کراکر ها را با دستگاه کاتر می توان تولید نمود.

    برای تهیه خمیر این نوع بیسکوییت از تخمیر بیولوژیکی به وسیله مخمر استفاده می شود. این نوع بیسکوییت ها بسیار خوشمزه و پوک می باشند.

    ماشین آلات صنعتی تولید بیسکویت

    بیسکویت صنعتی

    ماشین آلات صنعتی تولید بیسکویت معمولاً در ظرفیت های مختلف قابل خریداری می باشد. این دستگاه ها هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم در بازار موجود است.

    شرکت دنیای فر سازنده ماشین آلات صنعتی تولید بیسکویت می باشد که تمامی دستگاه های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند. این دستگاه ها با توجه به بودجه خریدار و ظرفیت تولید روزانه طراحی و ساخته می شود.

    از مهمترین دستگاه های تولید بیسکویت می توان به فر تونلی اشاره نمود. درباره ابعاد و میزان ظرفیت فرهای تونلی صنعتی در همین سایت مقاله مفصلی تهیه کرده ایم. می توانید با مراجعه به مقاله فر تونلی با این دستگاه و نحوه خریداری آن بیشتر آشنا شوید.

    قیمت فروش خط تولید کراکر اتوماتیک

    قیمت فروش خط تولید کراکر اتوماتیک با توجه به ابعاد دستگاه و قیمت متریال به روز محاسبه میگردد. این دستگاه از بهترین متریال ساخته می شود و توسط شرکت گارانتی می گردد. همچنین نصب آن در محل خریدار توسط بهترین کارشناسان صورت می پذیرد.

    جهت اطلاع از لیست قیمت خط تولید بیسکویت صنعتی و دریافت کاتالوگ با ما تماس بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی خط تولید بیسکویت کراکر همکاران ما در قسمت فروش راهنمایی های لازم را ارائه می کنند.

    ساخت دستگاه ها زمانبر بوده و خریداران محترم باید زودتر اقدام به سفارش نمایید. پس از آماده سازی خطوط تولید، نصب و راه اندازی صورت می گیرد. شرکت دنیای فر عرضه کننده دستگاه روتاری بیسکویت بصورت تخصصی نیز میباشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *