خط تولید کیک

خط تولید کیک تاینی با ضمانت و خدمات پس از فروش – دنیای فر

خط تولید کیک تاینی
  • کیک تاینی که از محصولات خوراکی در بازار می باشد یک نوع کیک رویال است که با دستگاه سه مخزن کیک تولید می شود. این محصول طعمی بسیار خوشمزه و لذیذ دارد که می توان از آن در تمام طول روز به عنوان یک میان وعده استفاده نمود. خط تولید کیک تاینی با ضمانت و خدمات پس از فروش توسط سازنده های مجرب ساخته شده و در شرکت دنیای فر عرضه می گردد.

    تولید کیک تاینی در کارخانه

    تولید کیک تاینی صنعتی

    تولید کیک تاینی در کارخانه نیازمند خط تولید صنعتی می باشد. تا بتوان این محصول را در تناژ بالا تولید نمود. تولید و عرضه محصولات خوراکی می تواند سودآوری بالایی برای تولید کنندگان داشته باشد. مخصوصاً کیک و کلوچه که به صورت تکی به فروش می‌رسند. اما محصولاتی مانند: بیسکویت که به صورت کیلویی فروخته می‌شوند از حاشیه سود کمتری برخوردارند.

    کیک از محصولاتی است که می‌توان با تغییر در مواد اولیه و یا قالب آن را در تنوع بالا تولید کرد. همچنین تقاضای این محصول در بازارهای داخلی و خارجی فوق العاده بالا می باشد. به خصوص بازار صادراتی محصولات روز به روز رشد چشمگیری دارد.

    تمامی محصولات خوراکی اگر از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد و یا فرمول مناسبی برای آن در نظر گرفته شود، می تواند فروش بسیار بالایی داشته باشد.

    سازنده دستگاه تولید کیک رویال

    کیک های تاینی موجود در بازار همان کیک رویال می‌باشند که با دستگاه صنعتی که دارای ۳ مخزن است تولید می گردند. این دستگاه ها را می توان هم به صورت کارگاهی و هم به صورت کارخانه‌ای در ابعاد بزرگ تهیه نمود. این بستگی به میزان تولید دارد همچنین برای احداث کارخانه باید مجوز های بیشتری گرفته شود.

    خط تولید کیک رویال توسط سازنده های بسیاری در کشور ساخته می شود که تعداد کمی از آنها از تجربه کافی برخوردارند. این خطوط به صورت تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی ساخته می شوند. هر کدام از این دستگاه ها کارایی خود را دارند و قیمتش متفاوت است.

    خطوط تولید صنعتی ساخته شده توسط سازنده های ایرانی قابل قیاس با نمونه خارجی خود می باشند. زیرا اگر متریال استفاده شده در دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد و سازنده تجربه داشته باشد می تواند بهترین خط تولید را ارائه دهد.

    عرضه خط تولید کیک تاینی با ضمانت

    فروش دستگاه تولید کیک تاینی

    انواع کیک را می‌توان به صورت ساده، مغزدار، کاکائویی و شکلاتی به صورت تک رنگ و دو رنگ تولید نمود. اما نوع کیک ها در انتخاب دستگاه ها نیز موثر است. یعنی تولید کننده قبل از این که دستگاهی خریداری نماید ابتدا باید محصول مورد نظر را انتخاب کند. بدین صورت پس از مشورت با سازنده می تواند بهترین دستگاه را خریداری کند.

    عرضه خط تولید کیک تاینی با ضمانت و خدمات پس از فروش توسط شرکت دنیای فر صورت می پذیرد. این خطوط از بهترین جنس ساخته شده و بدنه آنها تمام استیل می باشد.

    تعداد مخزن دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است و با توجه به محصول انتخابی می تواند متغیر باشد. مشاوران ما در شرکت دنیای فر، مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین دستگاه و خطوط تولید صنعتی را به خریداران ارائه می کنند.

    جهت اطلاع از لیست قیمت خط تولید کیک تاینی و رویال با ما تماس بگیرید. عکس و فیلم خط تولید و فر صنعتی در شبکه‌های اجتماعی شرکت موجود است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *