تجهیزات قنادی

فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن – دنیای فر

  • تمامی محصولاتی که در مغازه های شیرینی فروشی عرضه می‌شود توسط فر قنادی تهیه می گردد. کیک ها و شیرینی های حرفه ای توسط این دستگاه در کارگاه پخت می شود و در ویترین مغازه قرار می گیرد. هر چقدر فر پخت، از کیفیت بالایی برخوردار باشد می توان محصولات بهتر و حرفه ای تری را پخت نمود. فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن از بهترین فرهای شیرینی پزی می باشد. این دستگاه در ابعاد گوناگون و با تعداد سینی های مختلف با توجه به سفارش خریدار، توسط شرکت دنیای فر با قیمت مناسب عرضه می گردد.

    ساخت و عرضه انواع فر شیرینی پزی ایرانی

    ساخت و عرضه انواع فر شیرینی پزی ایرانی توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد. هر کدام از این مراکز با توجه به تجربه ای که دارند دستگاه را طراحی و می سازند. بهترین و معروفترین برندهای تولید دستگاه فر قنادی معمولاً فروش بالاتری نسبت به برندهای جدید و متفرقه دارند.

    البته داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش نیز در انتخاب این دستگاه ها تاثیر بسزایی دارد. مطمئنا خریداران می خواهند بابت پولی که پرداخت می کنند بهترین و با کیفیت ترین دستگاه فر را خریداری نمایند. در این مورد حق با مشتری میباشد و برندی که خدمات بهتری داشته باشد، فروش بالاتری نیز دارد.

    راه اندازی کارگاه قنادی با کمترین قیمت

    تمامی افرادی که ابتدای کار صنعت شیرینی پزی هستند می خواهند راه اندازی کارگاه قنادی با کمترین قیمت را داشته باشند. اما باید توجه داشته باشید که خریدن فر شیرینی پزی با کیفیت بالا و دارای ضمانت می تواند در افزایش مشتری وفادار کمک کننده باشد.

    همه ما وقتی قصد خرید شیرینی یا کیک را داریم معمولاً از مغازه های قنادی معروف خرید خود را انجام می دهیم. این شیرینی فروشی ها یک شبه معروف نشده اند. همچنین از دستگاه های بروز و با تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند.

    از جدیدترین سیستم های پخت در این صنعت فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن میباشد. در ادامه مطلب به صورت مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.

    فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن

    فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن در ابعاد مختلف و با توجه به سفارش خریدار ساخته می شود. این نوع فر توسط شرکت دنیای فر ده سال وارانتی می گردد. به این صورت که اگر تا ۱۰ سال برای این فر مشکلی پیش بیاید خود شرکت قطعات آن را تعویض و یا تعمیر می کند.

    این سیستم پخت به صورت غیر مستقیم بوده و محصولی عالی با پخت یکنواخت را تحویل می دهد. در حال حاضر فر صنعتی قنادی کانوکشن از ابعاد کوچک خانگی تا فر ایستاده قنادی توسط این مجموعه ساخته می‌شود.

    جهت دریافت کاتالوگ دستگاه ها و مشاهده لیست قیمت با ما تماس بگیرید. مشاوران ما در این مجموعه پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    3 دیدگاه در “فر شیرینی پزی قنادی با سیستم پخت کانوکشن – دنیای فر

    1. adminگفت:

      سلام وقت بخیر
      مشاوره میخاستم

    2. فلاحگفت:

      سلام پنج دیس کانوکشن موجوده؟

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        بله

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *