خط تولید کلوچه

خط تولید کلوچه لاهیجان – دنیای فر

خط تولید کلوچه لاهیجان
  • کلوچه لاهیجان از محصولاتی است که همه ما با آن آشنایی داریم و می دانیم که از بهترین کلوچه های ایرانی محسوب می شود. این خوراکی خوشمزه از سوغاتی های شمال است که افراد زمانی که از هر نقطه ای در ایران به شهرهای شمالی سفر می کنند این محصول را تهیه می نمایند. کلوچه های لاهیجان را می‌توان به صورت سنتی و صنعتی در تناژ بالا تولید نمود. خط تولید کلوچه لاهیجان جهت تولید انبوه به کار برده می شود و در کارخانه های بزرگ از آن استفاده می گردد. در این مقاله قصد داریم با دستگاه تولید انواع کلوچه آشنا شویم و از مزایای آن و خرید آسان مطلع شویم.

    آشنایی با انواع کلوچه سنتی و صنعتی

    به طور کلی کلوچه ها به دو صورت سنتی و صنعتی قابل تولید می باشد و هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارد. پخت این محصولات نیز می تواند به صورت دستی و با فر گردان انجام گیرد و یا به صورت اتوماتیک به وسیله دستگاه انجام پذیرد.

    تولید کلوچه سنتی

    تولید کلوچه سنتی لاهیجان

    انواع کلوچه سنتی را می توان هم در فضای کارگاهی و هم در کارخانه به صورت انبوه تولید نمود. برخی از این محصولات را جهت آشنایی شما عزیزان به نام خواهیم برد.

    • کلوچه فومن
    • کلوچه لاهیجان
    • کلوچه خرمایی
    • کلوچه کرمانشاهی
    • کلمپه

    تولید کلوچه صنعتی

    کلوچه صنعتی همان کلوچه های ساده و مغزدار هستند که با برندهای مختلف در بازار به فروش میرسند. این محصولات را می توان با انواع مغز گردو، خرما، کشمش و دیگر مواد مغذی تولید کرد.

    خط تولید کلوچه لاهیجان

     

    خط تولید کلوچه لاهیجان را می توان به صورت کامل خریداری کرد. سازنده این دستگاه می تواند بر اساس اطلاعاتی که خریدار می دهد، آن را به صورت سفارشی بسازد.

    از مهمترین اطلاعاتی که خریداران دستگاه تولید کلوچه لاهیجان باید به سازنده ارائه دهند، مقدار تولید در هر شیفت می باشد. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تعیین کننده ابعاد دستگاه می باشد و رابطه مستقیم با قیمت آن دارد.

    قابل ذکر است که با خرید این دستگاه به صورت کامل می توان انواع دیگر کلوچه را نیز تولید نمود. تفاوت آن در نوع خمیر و قالب می باشد.

    خط تولید کامل کلوچه شامل دستگاه های صنعتی مختلف می باشد که سازنده هنگام دریافت سفارش آن را به صورت کامل برای خریدار توضیح می دهد.

    سازنده دستگاه تولید کلوچه در ایران

    یکی از مهمترین فاکتورهایی که خریداران خط تولید باید به آن توجه کنند سازنده دستگاه می باشد. افرادی که مشغول به ساخت دستگاه های صنعتی می باشند باید برند خود را بر روی دستگاه حک کنند. تا در صورت فروش دستگاه و یا استفاده از خدمات پس از فروش، خریدار به راحتی این امکان را داشته باشد.

    شرکت دنیای فر سالهاست عرضه کننده انواع خطوط تولید صنعتی می باشد. سازنده این ماشین آلات از بهترین سازنده دستگاه تولید کلوچه در ایران محسوب می شود.

    جهت اطلاع از لیست قیمت دستگاه تولید کلوچه سنتی و صنعتی با تعداد نازل های متفاوت با ما تماس بگیرید. دستگاه تک نازله کلوچه دست دوم که بیشتر در کارگاهها به کار برده می شود نیز توسط این مجموعه عرضه می گردد. اما دستگاه ۳ نازل به بالا در این مرکز هم به صورت نو ساخته می‌شود و هم در صورت سفارش مشتری به صورت کارکرده ارائه می گردد.

    قیمت دستگاه های صنعتی دست دوم بسیار مناسب بوده و به سرعت به فروش میرسد. جهت اطلاع از موجودی این دستگاهها با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *