تجهیزات قنادی

فروش میکسر صنعتی قنادی | دستگاه نو و دست دوم – دنیای فر

میکسر صنعتی قنادی
  • میکسر صنعتی قنادی یکی از مهمترین وسایل تجهیزات در شیرینی پزی ها می باشد که جهت تولید انواع محصولات کیک و شیرینی کاربرد دارد. این دستگاه در ابعاد گوناگون و با توجه به ظرفیت تولید محصول در طول روز خریداری می شود. سایز میکسرها استاندارد بوده و توسط سازنده ها با برندهای گوناگون ساخته می شوند. فروش میکسر صنعتی قنادی و قیمت آنها نیز با توجه به نو و یا دست دوم بودن و میزان ظرفیت شان متفاوت است.

    ساخت میکسر صنعتی قنادی

    سازنده میکسر قنادی

    بسیاری از شیرینی‌ها و کیک‌ها با خمیر شیرین تهیه می‌شوند. وقتی مواد اولیه آماده شد نیاز به ترکیب شدن آنها است که با دستگاه میکسر اینکار انجام می شود. برای خرید این دستگاه باید ابتدا شناخت کافی از مشخصات فنی آن و انواع مختلف این دستگاه پیدا کرد. در ادامه بصورت مفصل به آن خواهیم پرداخت.

    ساخت میکسر صنعتی قنادی توسط برندهای گوناگون و سازنده های مختلف صورت می پذیرد. این دستگاه را می‌توان با جنس های متفاوت از متریال مرغوب تهیه کرد. هرچه جنس استفاده شده در آن بهتر باشد عمر طولانی تری دارد و قیمت آن نیز گران تر می باشد.

    انواع میکسر قنادی

    انواع میکسر صنعتی قنادی

    انواع میکسر قنادی با توجه به ابعاد، وزن و ظرفیتشان با یکدیگر متفاوتند. ولی تمام این دستگاه ها کارایی یکسانی دارند.

    انواع مدل میکسر قنادی به شرح ذیل می باشد.

    میکسر قنادی کوچک یا همان میکسر رومیزی

    این نوع میکسر عموماً در کارگاه های قنادی کوچک و حتی در منازل استفاده می شود. دستگاه جهت تولید انواع خمیر کیک و شیرینی در میزان ظرفیت کم مورد استفاده قرار می گیرد.

    میکسر صنعتی یا همان میکسر زمینی

    این نوع میکسر که از نامش پیداست در ابعاد بزرگتری ساخته می شود و در کارگاه ها و سالن های بزرگ تولیدی قابل استفاده می باشد. قیمت آن نیز گرانتر از میکسرهای کوچک است.

    از مهمترین عملی که دستگاه ها را از یکدیگر متمایز می کند همزن آن می باشد که به آن پارو نیز گفته می شود. پارو جهت مخلوط کردن خمیر در دستگاه می باشد که انواع مختلفی دارد.

    انواع مختلف پاروی دستگاه میکسر به شرح ذیل می باشد:

    • پاروی سیمی برای مخلوط کردن مواد رقیق مانند شیر، آب و سایر مایعات
    • پاروی ضربدری برای مخلوط کردن مواد اولیه‌ی پودری
    • پاروی مارپیچی برای ترکیب مواد اولیه‌ی چسبنده
    • پاروی پنجی برای هم زدن خامه
    • پاروی شاخی برای هم زدن خمیر

    قابل ذکر است که هر کدام از دستگاه های میکسر معمولا چند پارو را دارد در هنگام خرید باید مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

    قیمت فروش میکسر صنعتی قنادی

    قیمت میکسر قنادی

    دستگاه میکسر قنادی یا خمیر گیر به نوعی یک همزن هستند که جهت مخلوط نمودن و ترکیب مواد اولیه تولید کیک و شیرینی از آن استفاده می شود. هر کدام از این دستگاه ها عملکرد متفاوتی دارند و با توجه به نیاز خریدار، انتخاب می گردند. در بالا به طور مفصل در مورد نحوه عملکرد و انواع این دستگاه صنعتی پرداختیم.

    حال یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب و خرید دستگاه های میکسر، قیمت آن می باشد. این دستگاه را می توان به سازنده سفارش داد و بهترین نوع آن را خریداری نمود. قیمت فروش دستگاه میکسر صنعتی قنادی را سازنده با توجه به موارد مختلف تعیین می‌کند.

    هنگام سفارش دستگاه، سازنده با توجه به متریال استفاده شده در میکسر قیمت آن را تعیین می‌کند. این دستگاه ها کاملاً بهداشتی بوده و قطعات آن از یکدیگر جدا می‌شود و می‌توان این قطعات را جداگانه شست و شو داد. معمولاً پاتیل میکسر را از جنس استیل می سازند که عمر طولانی دارد و شست و شوی آن بسیار راحت می باشد. جنس بدنه‌ی استنلس استیل ضد زنگ، ضد خش نیز است. همچنین دور موتور این دستگاه قابل تنظیم می باشد.

    قیمت میکسر قنادی دست دوم

    میکسر قنادی کارکرده

    اغلب افرادی که جهت خرید انواع میکسر بودجه کافی ندارند و یا نمی خواهند برای این دستگاه زیاد هزینه کنند از نوع دست دوم آن خریداری می نمایند. قیمت میکسر قنادی دست دوم با توجه به تمیز بودن و سالم بودن آن همچنین مدت زمان استفاده از دستگاه تعیین می گردد و معمولاً قیمت مشخصی ندارد.

    مالک دستگاه قیمتی را به صورت توافقی اعلام می کند و خریدار با توجه به بودجه خود انواع این دستگاه را تهیه می نماید. قابل ذکر است که برند دستگاه های میکسر قنادی دست دوم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    شرکت دنیای فر فروش میکسر صنعتی قنادی را در انواع مختلف با قیمت مناسب انجام میدهد و دستگاه های خود را با ضمانت فروش ارائه میکند.

    همچنین فروش دستگاه میکسر صنعتی قنادی دست دوم نیز توسط این مجموعه صورت می‌پذیرد. قیمت این دستگاه مناسب بوده و جهت اطلاع از موجودی آن می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

    لیست قیمت دستگاه به روز محاسبه شده و جهت ساخت دستگاه ها با تیم فروش شرکت هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    6 دیدگاه در “فروش میکسر صنعتی قنادی | دستگاه نو و دست دوم – دنیای فر

    1. محمدیگفت:

      سلام میکسر میخام لطفاً راهنمایی کنید

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        تماس بگیرید و با توجه به ظرفیت میکسر مورد نظر لیست قیمت دریافت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *