تجهیزات قنادی

دستگاه تولید شیرینی بیسکویتی – دنیای فر

دستگاه تولید شیرینی بیسکویتی
  • جهت تولید انواع شیرینی بیسکویتی که تنوع بالایی هم دارد می توان از دستگاه تولید شیرینی بیسکویتی استفاده کرد. برای دادن تنوع به شیرینی ها می توان از قالب های مختلفی استفاده کرد. طراحی و ساخت انواع ماشین آلات تولید شیرینی بیسکویتی توسط شرکت دنیای فر با کیفیت بالا انجام می شود. قیمت این دستگاه مناسب بوده و با توجه به کارکرد اش در صنعت تولید، می تواند بسیار کمک کننده برای تولید کننده باشد.

    ساخت قالب دستگاه دیپازیتور شیرینی

    دیپازیتور شیرینی

    برای تولید انواع شیرینی می توان از دستگاه دیپازیتور شیرینی همراه با قالب های متنوع استفاده کرد. ساختن قالب ها توسط شرکت ما صورت می پذیرد که می تواند برای تنوع در محصولات از آنها بهره برد.

    قیمت این دستگاه و قالب هایش بسیار مناسب بوده و استفاده از آن می تواند برای تولید کننده به صرفه باشد. به این دلیل که اگر تولید کننده بخواهد محصولات را به صورت دستی آماده نماید بسیار زمان بر است و نیاز به نیروی انسانی بیشتری دارد.

    اما دستگاه تولید شیرینی بیسکویتی می تواند عمل تولید را سرعت بخشیده و در هزینه ها صرفه جویی کند. همچنین از این دستگاه جهت تولید انواع شیرینی آلمانی، نارگیلی و غیره … می‌توان بهره برد. ارسال ماشین آلات به تمام نقاط ایران و جهان صورت می پذیرد و راه اندازی آن بسیار ساده است که توسط خود شرکت دنیای فر انجام می شود.

    دستگاه بیسکویت سازی خانگی

    دستگاه بیسکویت خانگی

    نوعی از دستگاهها و ماشین آلات تولید بیسکویت در بازار موجود است که آن را به دستگاه بیسکویت سازی خانگی می شناسیم.

    این دستگاه در ابعاد کوچک ساخته می‌شود و کار کردن با آن بسیار ساده است است و به جهت تولید بیسکویت در کارگاههای کوچک و یا منازل مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که خمیر در میکسر آماده شده و درون دستگاه ریخته می شود با توجه به برنامه‌ای که به دستگاه داده شده است خمیر مورد نظر فرم دهی میشود.

    با این دستگاه میتوان انواع بیسکوییت و شیرینی را تولید کرده و درون فر قرار داد. کارکرد این دستگاه با ماشین آلات بزرگ صنعتی یکی است و تنها تفاوت آنها در ابعاد شان و میزان اتوماتیک بودنشان می باشد. در کارخانه های بزرگ اصولاً پس از فرم دهی خمیر، محصول به صورت اتوماتیک به داخل فر تونلی میرود. اما در کارگاه ها کارخانه هایی که میزان تولید شان کمتر است می‌توان از فرهای گردان قنادی بهره برد.

    به این صورت که پس از آماده شدن خمیر و قرار گرفتن درون دستگاه فرمینگ، محصول به داخل سینی منتقل شده و توسط پرسنل به داخل گاری های فر می رود. گاری ها درون فرهای گردان قرار گرفته و محصول آماده پخت می‌شود.

    سازنده انواع ماشین آلات صنایع غذایی

    دستگاه چاپ بیسکویت

    شرکت دنیای فر طراح و سازنده انواع ماشین آلات صنایع غذایی از جمله دستگاه های زیر می باشد.

    • دستگاه بیسکویت آلمانی زن و عسلی
    • دستگاه شیرینی
    • دستگاه پخت فر
    • انواع دستگاه خمیر گیر
    • دستگاه میکسر
    • دستگاه فرمینگ بیسکویت
    • دستگاه چاپ بیسکویت
    • قالب شیرینی

    تمامی دستگاه های نامبرده شده جهت تولید بیسکویت و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد که تمامی آنها توسط مجموعه دنیای فر با کیفیت بالا و قیمت عالی ساخته می شود.

    دستگاه های ساخته شده توسط این مرکز دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *