خط تولید کلوچه, خط تولید کیک

صادرات خط تولید کیک و کلوچه صنعتی به خاورمیانه – دنیای فر

خط تولید کیک و کلوچه صنعتی
  • افرادی که قصد تولید محصولاتی از قبیل کیک، کلوچه و بیسکوییت را دارند می‌توانند بر اساس بودجه خودشان خطوط تولید مورد نیاز را خریداری نمایند. اما باید در نظر گرفت که دستگاه‌های صنعتی جهت تولید این محصولات با یکدیگر متفاوت است و اصولاً مشتریان تصور می کنند که خط تولید کیک و کلوچه یکی است. بنابراین قبل از خریداری ماشین آلات صنعتی باید ابتدا شناخت کافی از دستگاه های مورد نیاز محصول را به دست آورد. صادرات خط تولید کیک و کلوچه صنعتی به خاورمیانه توسط سازنده های ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت عالی صورت می پذیرد.

    ماشین آلات خط تولید کلوچه صنعتی

    دستگاه تولید کلوچه

    با استفاده از دستگاه تولید کلوچه می توان انواع این محصول را به صورت دستی و یا اتوماتیک تولید کرد. محصولاتی مانند کلوچه ساده، کلوچه مغزدار یا چتری، کلمپه، کلوچه خرمایی و انواع کلوچه سنتی مانند فومن و لاهیجان.

    تنوع تولید محصولات با ماشین آلات خط تولید کامل کلوچه بسیار زیاد است و می توان آنها را در اوزان مختلف بسته بندی نموده و به فروش رساند.

    این محصولات هر کدام مشتریان خاص خود را دارد و می توان آنها را در کل کشور توزیع کرد. صادرات انواع کلوچه صنعتی نیز در سودآوری بالا بی تاثیر نیست. اگر این محصولات با مواد اولیه مرغوب تولید شده باشند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند فروش بالایی نیز دارند.

    خط تولید کلوچه صنعتی را می‌توان از چهار نازل تا چهارده نازل سفارش داد. این خطوط توسط بهترین سازنده های ایرانی ساخته می‌شود و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.

    قابل ذکر است که دستگاه کلوچه تک نازله تا ۳ نازل نیز در بازار خرید و فروش می‌شود که معمولاً در کارگاه‌ها که تولید کمتری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

    ماشین آلات خط تولید کیک صنعتی

    دستگاه تولید کیک

    ماشین آلات خط تولید کیک صنعتی که شامل میکسر صنعتی ، دیپازیتور، اوکس (جهت هوادهی به خمیر) می‌باشد را می‌توان در ابعاد گوناگون تهیه نمود.

    به طور کلی تجهیزات کارخانه ای را می توان با توجه به ابعاد سالن تولید و میزان تولید محصول در هر شیفت سفارش داد. محصول کیک هم مانند دیگر محصولات خوراکی دارای تنوع بسیار زیادی است. از جمله: کیک تک رنگ، کیک دو رنگ و کیک رویال.

    دستگاه تولید کیک دارای تعداد مخزن متفاوت می باشد که با توجه به سفارش خریدار قابل تغییر است.

    همچنین می توان درون کیک ها انواع شکلات و یا مربا، مارمالاد را تزریق کرد.

    سوددهی تولید و فروش انواع کیک های صنعتی نیز بسیار بالا است. این در صورتی است که محصول با کیفیت بوده و از مواد مرغوب تهیه شده باشد.

    قیمت خط تولید کیک و کلوچه صادراتی

    خط تولید کیک و کلوچه

    قیمت خط تولید کیک و کلوچه صادراتی با توجه به مدل آن متفاوت است. این دستگاه ها را می توان به صورت دستی و اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خریداری نمود.

    معمولاً تولیدکنندگان در کارخانه خط تولید را به صورت کامل خریداری کرده و از فر تونلی جهت پخت استفاده می کنند. ولی در کارگاهها، معمولاً ترجیح می‌دهند از دستگاه تولید کیک و کلوچه به همراه فر قنادی ایرانی استفاده نمایند.

    در هر دو سیستم می توان محصول با کیفیت و پرفروش را تولید کرد. ولی همانطور که می دانید تولید با دستگاههای تمام اتوماتیک بسیار راحت‌تر است و نیروی انسانی کمتری نیازمند است.

    استفاده از این دستگاه ها آسان می باشد و توسط کارشناسان مجرب آموزش های لازم به پرسنل داده میشود.

    خرید خط تولید کیک و کلوچه از شرکت دنیای فر

    خرید دستگاه تولید کیک و کلوچه

    خرید خط تولید کیک و کلوچه از شرکت دنیای فر دارای مزایای ویژه ای می باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است.

    • خطوط صنعتی ارائه شده توسط این مجموعه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.
    • راه اندازی دستگاه و توسط بهترین و مجرب ترین کارشناسان شرکت صورت می پذیرد.
    • آموزش های لازم به پرسنل مجموعه ارائه می گردد.
    • ماشین آلات صنعتی از بهترین متریال روز دنیا ساخته می شود.
    • عمر دستگاه زیاد بوده و از بهترین سیستم پخت استفاده می گردد.
    • تمیز کردن دستگاه ها بسیار راحت بوده و جنس بدنه آن ها از استیل می باشد.
    • مشاوره تخصصی رایگان توسط مشاوران با تجربه به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار می گیرد.
    • امکان مشاهده حضوری خطوط تولید در حال کار، در بهترین کارخانه های ایران می باشد.

    شرکت دنیای رزومه ای قوی از ساخت و فروش خط تولید کیک و کلوچه در بهترین و برندترین کارخانه های ایرانی و خارجی را دارد.

    صادرات خط تولید کیک و کلوچه صنعتی به خاورمیانه

    صادرات خطوط تولید کیک و کلوچه صنعتی

    صادرات خط تولید کیک و کلوچه صنعتی به خاورمیانه توسط شرکت دنیای فر صورت می پذیرد. ماشین آلات ساخته شده توسط این شرکت از بهترین متریال ساخته می‌شود و در محل خریدار راه اندازی می گردد.

    خرید از شرکتهای ایرانی برای کشورهای همسایه بسیار مقرون به صرفه است زیرا دستگاه ها با قیمت کمتری نسبت به دیگر کشورها ارائه می گردد.

    همچنین برای افرادی که در ابتدای کار خود بودجه کافی برای ساخت خط تولید نو دارند، دستگاه خط تولید کیک و کلوچه دست دوم توسط شرکت دنیای فر ارائه می شود.

    این دستگاهها اورهال شده و به شرط سالم بودن و تضمین کیفیت به فروش میرسند. از آنجایی که این خطوط قیمت بسیار مناسبی دارند، فوری فروخته می‌شوند بنابراین جهت اطلاع از موجودی دستگاه‌ها با ما تماس بگیرید.

    جهت اطلاع از قیمت خط تولید کیک و کلوچه و بیسکوییت با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید. قیمت ها به روز محاسبه میگردد و در اختیارتان قرار می گیرد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *