تجهیزات قنادی

فر قنادی ۸ دیس گردان – دنیای فر

فر قنادی ۸ دیس گردان
  • اگر قصد راه اندازی کارگاه قنادی و شیرینی پزی دارید و به این حرفه علاقه مند هستید باید در نظر داشته باشید که مهمترین ابزار مورد استفاده در این صنعت تجهیزات قنادی می باشد. این تجهیزات که می توان آنها را در ابعاد گوناگون تهیه نمود و به صورت نو و دست دوم در بازار به فروش می رسند از مدل های گوناگون ساخته می شوند. یکی از مهمترین دستگاه های شیرینی پزی، فر قنادی ۸ دیس گردان می باشد که می توان از آن در مکان هایی که فضای کوچکی دارند استفاده نمود.

    انواع فر قنادی ایرانی

    فر قنادی ایرانی

    انواع فر قنادی ایرانی توسط سازنده های به نام کشور تجربه کافی در زمینه ساخت انواع فرهای صنعتی شیرینی پزی دارد، صورت می پذیرد.

    دستگاههای فر قنادی همچنین با برندهای گوناگون در بازار خرید و فروش می‌شوند. برخی از این برند ها معروف هستند و برای خریداران قابل اطمینان تر می باشند زیرا سازنده های این دستگاه ها معروف هستند.

    دستگاه فر قنادی به دو صورت گردان و طبقه ای طراحی و ساخته می شود که در این مقاله به صورت مفصل در مورد نوع گردان آن صحبت می کنیم.

    دستگاه فر قنادی گردان جهت تولید انواع محصولات که در زیر آورده ایم، استفاده می گردد.

    • کیک
    • شیرینی
    • کلوچه
    • بیسکویت
    • پیراشکی
    • نان فانتزی
    • نان حجیم

    این محصولات را در کارگاه های شیرینی پزی و یا در مغازه های نان فانتزی به وفور دیده ایم.

    البته علاوه بر فر، دستگاه های صنعتی دیگری در این صنعت استفاده می‌شود که آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارند. مانند: میکسر صنعتی قنادی و دستگاه خمیر گیر صنعتی قنادی که آنها نیز در ظرفیت های مختلف خرید و فروش می‌شوند.

    سایز استاندارد فر های قنادی

    فر قنادی استاندارد

    فرهای قنادی اصولاً در سایزهای استاندارد ساخته می شوند که محبوبترین آن فرهای ۳۲ دیس گردان هستند. قابل ذکر است که کارگاه هایی با ابعاد کوچک هستند که در شروع کار نیاز به فر شیرینی پزی کوچک دارند. تولید کنندگان در این کارگاه ها ترجیح می دهند فرهایی با اندازه های کوچک از جمله فر قنادی ۸ دیس گردان تهیه نمایند. البته فر با سایز کوچکتر نیز ساخته میشود از جمله مینی فر گردان قنادی .

    دیگر سایزهای فرهای قنادی را در زیر آورده ایم.

    • ۴ دیس
    • ۶ دیس
    • ۱۰ دیس
    • ۱۲ دیس
    • ۱۶ دیس

    فروش فر قنادی ۸ دیس گردان

    فروش دستگاه فر قنادی

    فروش فر قنادی ۸ دیس گردان توسط شرکت دنیای فر با جدیدترین تکنولوژی و پیشرفته ترین سیستم پخت عرضه می‌شود. این دستگاه ها دارای ابعاد گوناگون می باشند و با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می گردند. راه اندازی آن بسیار ساده بوده و در صورت نیاز توسط خود شرکت انجام می‌شود. همچنین آموزش های لازم جهت کار کردن با این دستگاه به پرسنل داده می شود.

    فرها در سریعترین زمان ممکن آماده می شود و به تمام شهرهای ایران و حتی دیگر کشورها نیز صادر می گردد. کیفیت این دستگاه ها تضمینی بوده و عمر کوره آن طولانی میباشد.

    فر قنادی با دوسیستم پخت بخار دار و بدون بخار عرضه می شود. بعضی از محصولات تولید شده در قنادی ها نیازمند سیستم بخار می باشد. برخی دیگر نیاز به این سیستم ندارند. بنابراین خریدار با توجه به محصولی که قصد تولید آن را دارد تصمیم می گیرد که کدام سیستم پخت را خریداری نماید.

    کاربرد فر شیرینی پزی ۸ سینی

    کاربرد فر شیرینی پزی ۸ سینی در تمامی مغازه ها و کارگاههای تولید کیک و کلوچه و شیرینی پزی می باشد. می توان آن را در کمترین فضا جا داد. ابعاد این فر کوچک بوده و کارایی زیادی دارد.

    تفاوت انواع مختلف فرهای شیرینی پزی فقط در ابعاد آن ها می باشد و کارایی آنها یکسان است. البته همانطور که گفته شد برند دستگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه کدام سازنده دستگاه را ساخته باشد در کیفیت آن بی تاثیر نیست. همین کیفیت و کارایی دستگاه باعث تعیین قیمت آن نیز می گردد.

    قیمت فر قنادی ۸ دیس

    قیمت فر قنادی و شیرینی پزی

    قیمت فر قنادی ۸ دیس گردان نسبت به فرهای قنادی بزرگتر مناسب تر بوده و توسط سازنده به روز محاسبه میگردد. این نحوه قیمت گذاری به دلیل تغییر قیمت متریال استفاده شده در دستگاه می باشد.

    برای مثال زمانی که شما سفارش دستگاه فر قنادی را دارید، سازنده باید قیمت آهن و استیل را به روز محاسبه نماید. سپس طبق آن قیمت نهایی را به شما اعلام نماید.

    جهت اطلاع از لیست قیمت فر قنادی ۸ دیس گردان ساخته شده توسط بهترین سازنده ایرانی شرکت دنیای فردا تماس بگیرید.

    کاتالوگ دستگاه ها موجود بوده و با توجه به میزان ظرفیت تولید روزانه می توانید بهترین دستگاه را با راهنمایی مشاوران شرکت انتخاب کنید.

    مجموعه دنیای فر، انواع فر قنادی ایرانی را در ابعاد گوناگون عرضه می کند.

    قابل ذکر است که ساخت این دستگاه ها تا حدودی زمان بر است. باید جهت اطلاع از زمان ساخت با توجه به نوع دستگاه، اطلاعات کامل را از کارشناسان ما دریافت کنید.

    فروش تجهیزات قنادی دست دوم نیز در این مرکز با تنوع بالا دستگاه صورت میپذیرد. این وسایل از قیمت پایینی برخوردار هستند. این دستگاه ها برای تولید کنندگانی که بودجه کافی برای خرید تجهیزات نو ندارند، عالی میباشند. برای دریافت موجودی تجهیزات قنادی دست دوم با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    2 دیدگاه در “فر قنادی ۸ دیس گردان – دنیای فر

    1. سیدمجتبیگفت:

      جالب بود.به خوبی راهنمایی شدم….متشکرم

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        ممنون از نگاهتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *