خط تولید نان بستنی

ساخت ماشین آلات نان بستنی – دنیای فر

ساخت ماشین آلات نان بستنی
  • ساخت ماشین آلات نان بستنی توسط شرکت‌های مختلفی در ایران و جهان صورت می گیرد. سازنده انواع این دستگاه های صنعتی باید از تجربه کافی برخوردار باشد. به همین دلیل هم خریداران خطوط تولید صنعتی در این زمینه سخت گیر می باشند و اکثرا دوست دارند از برندهای معروف خریداری نمایند. البته فقط برند مطرح نیست باید سازنده ماشین آلات نان بستنی رزومه قوی داشته باشد و قبلاً به کارخانه های دیگر دستگاههای خود را داده باشد.

    تولید انواع نان بستنی در بازار

    تولید نان بستنی

    نان بستنی در بازار از انواع مختلفی می باشد که بعضی از آنها بسیار پرفروش و پر مصرف هستند. از جمله این محصولات که طرفداران زیادی دارد نان بستنی قیفی میباشد. این محصول در حجم بالا تولید شده و معمولاً به صورت عمده توسط تولیدکنندگان به فروش می‌رسد.

    برای تولید نان بستنی در تناژ بالا نیاز به دستگاه صنعتی پیشرفته و مجهز می باشد که اگر از نوع اتوماتیک باشد کار با آن بسیار راحت می باشد. این دستگاه به سرعت کار کرده و میزان تولیدش بسیار بالاست. به همین دلیل برای تولیدکننده سود دهی زیادی دارد و کیفیت محصولات آن از درجه مرغوبیت بالایی برخوردار است.

    تولید کننده معمولاً ترجیح می‌دهد برای فروش نان بستنی خود در بازار، کیفیت محصولاتش بالا باشد. زیرا هر چه قدر نان های بستنی خوشمزه تر و سالم تر باشد فروش آن نیز بیشتر است.

    نکته قابل توجه در مورد این دستگاه قابلیت میزان تولید نان بستنی در هر دقیقه می باشد. هرچه این ماشین آلات پیشرفته تر باشد تولیدات بالاتر رفته بنابراین فروش بالاتری نیز حاصل می شود. فروش بالا مساوی است با سود بالا برای تولید کنندگان محترم این صنعت.

    طراحی و ساخت ماشین آلات نان بستنی اتوماتیک

    طراحی و ساخت دستگاه نان بستنی

    طراحی و ساخت ماشین آلات نان بستنی اتوماتیک نیازمند شناخت کافی و تجربه زیاد در این زمینه می باشد. مطمئنا از سازندگان انواع خطوط تولید نان بستنی سال ها به تولید خود خطوط مشغولند.

    با توجه به پیشرفت روز افزون خطوط تولید، سازندگان این دستگاه‌ها نیز سعی در به روز کردن خط های صنعتی خود دارند.

    ابعاد این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت بوده و معمولاً در سایزهای استاندارد ساخته می شوند. خریداران با توجه به بودجه خود و میزان تولید روزانه و همچنین ابعاد سالن تولید اقدام به سفارش خطوط تولید نان بستنی می کنند.

    این خطوط به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و حتی به صورت دستی نیز ساخته می شود. ولی همانطور که گفته شد دستگاه های خودکار automatic پیشرفته‌تر می باشد. کار کردن با این خطوط بسیار راحت است و باعث کاهش نیاز به نیروی انسانی می شود.

    این خطوط بهداشتی بوده و از بهترین متریال روز دنیا ساخته می شود.

    سازنده دستگاه ماشین آلات تولید نان بستنی

    سازنده سدتگاه تولید نان بستنی

    شرکت دنیای فر عرضه کننده و سازنده دستگاه ماشین آلات تولید نان بستنی می باشد که انواع این دستگاه را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. از جمله:

    • دستگاه تولید نان بستنی قیفی
    • دستگاه تولید نان بستنی حصیری
    • دستگاه تولید نان بستنی ایتالیایی
    • دستگاه تولید انواع نان بستنی طرح دار

    فروش ماشین آلات تولید نان بستنی قیفی و حصیری

    ماشین آلات تولید نان بستنی قیفی

    فروش ماشین آلات تولید نان بستنی قیفی و حصیری مستقیم و بدون واسطه توسط این مجموعه صورت می پذیرد. تمامی دستگاه های ارائه شده توسط شرکت دنیای فر دارای برای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.

    با توجه به اینکه نان بستنی بسیار پرفروش است و حتی صادرات آن به دیگر کشورها نیز انجام می شود باید توسط دستگاه های به روز تولید گردد. هرچه ابعاد دستگاه بزرگتر باشد میزان تولید آن نیز بیشتر است. سرعت تولید نان های بستنی در ماشین آلات دنیای فر بسیار بالا بوده و به نسبت متریالی که در آن به کار برده شده است قیمت مناسبی دارد.

    پس از ثبت سفارش نهایی خطوط تولید، در اسرع وقت دستگاه ساخته و تحویل خریدار میگردد. راه اندازی این خطوط توسط مجربترین کارشناسان شرکت صورت می‌پذیرد و آموزش‌های لازم به پرسنل داده میشود.

    خط تولید نان بستنی طرح دار

    خط تولید نان بستنی طرح دار از جمله خطوط جدید و پیشرفته ساخته شده توسط سازنده ایرانی میباشد که می توان طرح مورد نظر خود را بر روی نان بستنی حک کرد.

    همچنین خود نان بستنی را می توان در اشکال مختلف تولید کرد. در این زمینه خریدار پس از مشورت با کارشناسان مجموعه، طرح مورد نظر خود را که می تواند انواع اشکال فانتزی و یا لوگوی شرکت شان باشد؛ ارائه می دهد. پس از بررسی طرح ها و ثبت نهایی سفارش اقدام به ساخت انواع قالب برای این دستگاه می گردد.

    برای این دستگاه میتوان قالب‌های مختلفی را در نظر گرفت. این قالب ها باعث تنوع بالا در محصولات می گردد و بنابراین منجر به فروش بالاتر محصولات می گردد. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه تماس بگیرید.

    قیمت ساخت ماشین آلات نان بستنی

    قیمت ساخت ماشین آلات نان بستنی با توجه به ابعادش و کیفیت آن متغیر می‌باشد. همچنین با توجه به نوسانات قیمت متریال در بازار، قیمت ها باید به روز محاسبه گردد.

    این قیمت گذاری روزانه در مورد تمامی دستگاهها و تقریباً تمامی محصولات می باشد. متاسفانه لیست قیمت ثابتی از خطوط تولید نمی توان ارائه داد. در صورت نیاز به دریافت قیمت لطفاً با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

    مشاوره تخصصی در زمینه خرید و راه اندازی انواع خط تولید و ماشین آلات نان بستنی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. جهت مشاهده حضوری دستگاه ها می توانید با تیم فروش و پشتیبانی شرکت هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

    صادرات انواع ماشین آلات صنعتی تولید نان بستنی، ویفر و نان ساق عروس به تمامی کشورهای دنیا مقدور می باشد. راه اندازی در خارج از کشور توسط خود شرکت انجام می شود. دستگاه ها دوره خدمات پس از فروش می باشند.

    قابل ذکر است که انواع خطوط تولید دست دوم نیز توسط شرکت دنیای فر پس از اورهال شدن به فروش میرسد. برای کسانی که بودجه کافی برای ساخت خطوط تولید نون دارند و یا زمان کافی جهت منتظر ماندند برای ساخت خط تولید را ندارند، این خطوط مناسب می باشند. قیمت آنها نسبت به ماشین آلات نو مناسبتر بوده و کارآیی آنها یکی می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    2 دیدگاه در “ساخت ماشین آلات نان بستنی – دنیای فر

    1. علی عسگر رزاقی ۰۹۱۴۸۰۵۵۹۸۸گفت:

      سلام وقت بخیر من رزاقی هستم تولید کننده بوشهای lr برای خط تولید اکثر دستگاها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *