خط تولید کیک

دستگاه صنعتی کیک پزی – دنیای فر

دستگاه صنعتی کیک پزی
  • تولید کیک یکی از مشاغل پرسود در دنیا محسوب می‌شود. این محصول تنوع بسیار زیادی دارد و توسط دستگاه صنعتی کیک پزی در حجم بالا تهیه میشود. دستگاه‌های صنعتی از انواع مختلفی با برندهای گوناگون در بازار موجود است که معمولا خریداران به دنبال بهترین فر برای شیرینی پزی و کیک پزی هستند. از انواع این دستگاهها مینی فر صنعتی و دستگاه کیک پزی خانگی میباشد که با قیمت های گوناگون عرضه می شود.

    بهترین فر برای شیرینی پزی کدام است؟

    فر شیرینی پزی

    صنعت شیرینی از صنایع پرطرفدار و تخصصی می باشد که افراد زیادی به آن علاقه دارند. روزانه مقدار زیادی از این خوراکی های خوشمزه در قنادی ها و شیرینی فروشی ها عرضه می شود. تنوع آنها بسیار بالا بوده و توسط دستگاه های صنعتی تولید می شوند.

    در کارخانه های بزرگ نیز شیرینی ها و کیک ها و امسال این خوراکی های خوشمزه توسط دستگاه های بزرگ کیک پزی تولید می شوند. وقتی این محصولات در کارخانه تولید می‌شوند و آنها صنعتی گفته میشود و در بسته بندی عرضه می شوند.

    خریداران خطوط تولید و دستگاه های صنعتی همیشه این سوال برایشان پیش می آید که بهترین فر برای شیرینی پزی کدام است؟ معمولاً برای تولید انواع شیرینی و کیک می‌توان از فرهای تونلی در کارخانه ها و از فر های گردان قنادی در کارگاه های کوچک و مغازه های شیرینی پزی استفاده کرد.

    این فیلم‌ها در ابعاد گوناگون و استاندارد طراحی و ساخته می شوند و با توجه به ابعاد شان قیمت گذاری می شوند. فرهای گردان قنادی با تعداد سینی های گوناگون به فروش میرسند. نوع کوچک آن مینی فر صنعتی یا فر صنعتی کوچک می باشد که اصولا از چهار سینی تا ۱۲ سینی دارد. در ادامه به توضیح مفصل تر در مورد فرهای گردان کوچک خواهیم پرداخت.

    مینی فر صنعتی گردان

    مینی فر صنعتی گردان همانطور که از اسمش پیداست کوچک می باشد و جهت استفاده در در فضاهای کم خریداری می شود. انواع گوناگونی دارد که با توجه به نیاز مشتری بهترین نوع آن انتخاب می شود. کاربرد مینی فرهای گردان با فر های بزرگ قنادی یکی است و فقط در ابعاد با یکدیگر فرق میکنند.

    فر هایی که در کارگاه های شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً ۱۶ دیس و یا ۳۲ دیس میباشند. البته نوع ۳۶ دیس آن نیز ز ساخته شده است که کاربرد فراوانی در این صنعت دارد.

    قیمت فرهای کوچک صنعتی که به آن فر خانگی نیز می گویند بسیار مناسب بوده و برای کسب و کارهای خانگی و کارگاهی کوچک بهترین گزینه می باشد.

    دستگاه کیک پزی خانگی

    دستگاه کیک پزی خانگی

    دستگاه کیک پزی خانگی در انواع مختلف و در تنوع بالا ساخته می شود. تمامی این دستگاه ها را می توان در بازار با برندهای مختلف و کارایی های متفاوت خریداری نمود. دستگاه کیک پزی خانگی که توسط شرکت دنیای فر عرضه می شود صنعتی بوده و یک فر حرفه ای به حساب می‌آید.

    این فر با دستگاههای موجود در بازار متفاوت بوده و جهت کسب و کارهای حرفه ای و تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. مطمئنا قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه های موجود در بازار که با برندهای متفرقه به فروش می رسند کمی بالاتر می باشد. با این تفاوت که می‌توان روی این دستگاه بخار نیز نصب کرد که بتواند تمامی محصولات مورد نیاز را با آن تولید کرد.

    از این دستگاه می توان در مغازه های کوچک نان فانتزی، قنادی ها، فست فود ها جهت تولید پیتزا و در منزل استفاده کرد.

    از این دستگاه می توان برای تهیه انواع کیک ها، شیرینی ها و انواع نان فانتزی و پیراشکی استفاده کرد. همانطور که گفته شد با این دستگاه میتوان پیتزا هم تهیه کرد. سیستم پخت این دستگاه کانوکشن بوده و حرارت را به صورت غیر مستقیم و وزشی به محصولات می رسانند.

    دستگاه صنعتی کیک پزی

    دستگاه صنعتی کیک پزی ساخته شده توسط بهترین سازنده ها در شرکت دنیای فر عرضه می شود. خریداران محترم با توجه به میزان تولید روزانه خود و ابعاد سالن تولید می توانند بهترین نوع آن را انتخاب کنند.

    همچنین مشاوران شرکت مشاوره تخصصی در زمینه خرید و فروش و صادرات این دستگاهها به خریداران محترم ارائه می کنند. تا شما عزیزان بتوانید با کمترین هزینه بهترین دستگاه ها را همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش دریافت نمایید.

    این دستگاه ها به صورت سفارشی نیز ساخته می‌شود و ابعاد آن توسط خریدار تعیین می گردد. البته قابل ذکر است که ابعاد به صورت استاندارد بوده می‌توان دستگاه را کوچک یا بزرگ ساخت.

    در صورت تمایل کارشناسان شرکت از سالن تولید بازدید نموده و بهترین دستگاهها و فرها را برای شما عزیزان در نظر می گیرند. این دستگاه ها به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی قابل ساخت می باشند.

    قیمت فر شیرینی پزی اصفهان

    فرهای شیرینی پزی اصفهان با انواع برندها در سراسر ایران و حتی کشورهای همسایه حرف اول را می زنند. این فرها توسط بهترین سازنده های اصفهانی ساخته شده و با توجه به متریالی که در آنها به کار برده شده است و عمر طولانی دارند.

    راه اندازی این دستگاه ها توسط خود شرکت انجام می پذیرد و در صورت نیاز به پرسنل خط تولید آموزش های لازم داده می‌شود.

    قیمت فر شیرینی پزی اصفهان نیز با توجه به کیفیت دستگاه و اتوماتیک بودن آن و همچنین ابعاد، تعیین می گردد.

    جهت اطلاع از لیست قیمت انواع فر شیرینی پزی و کیک پزی صنعتی می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

    قیمت فر قنادی دست دوم

    قیمت فر قنادی دست دومبه نسبت های نو مناسب تر بوده و جهت شروع یک کسب و کار کوچک بسیار مناسب می باشد. تمام افرادی که بودجه زیادی برای شروع کار ندارند می توانند از انواع دستگاههای صنعتی و فر شیرینی پزی کارکرده به شرط سالم بودن استفاده کنند.

    شرکت دنیای فر علاوه بر ساخت و عرضه دستگاههای صنعتی و خطوط تولید صنعتی نو انواع این دستگاه ها را به صورت دست دوم و اورهال شده به فروش می رساند.

    جهت اطلاع از موجودی دستگاه ها و قیمت آن با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را در واتساپ برای تیم پشتیبانی ارسال نمایید.

    تیم فروش و پشتیبانی مجموعه همه ساعت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه در “دستگاه صنعتی کیک پزی – دنیای فر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *