خط تولید کلوچه

دستگاه چند نازله کلوچه – دنیای فر

دستگاه چند نازله کلوچه
  • دستگاه تولید کلوچه در انواع مختلف تک نازله و چند نازله جهت تولید انواع محصولات غذایی و خوراکی ساخته می شود. این دستگاه ها پیشرفته بوده و کار تولید را بسیار راحت کرده است. دستگاه چند نازله کلوچه و شیرینی و بیسکویت مغزدار با طراحی خاص قابلیت های بسیاری دارد. این دستگاه به نسبت قیمتش کارآیی زیادی دارد. با این دستگاه می توان انواع محصولات نام برده شده را بصورت ساده و یا مغزدار تولید کرد.

    دستگاه کلوچه پزی صنعتی

    دستگاه کلوچه پزی صنعتی

    دستگاه کلوچه پزی صنعتی توسط سازنده های باتجربه با برندهای معروف در ایران و جهان ساخته می‌شود. این دستگاه ها با انواع طراحی های خاص و با کاربردهای متنوعی که دارد کار تولید کننده را آسان می کنند. با استفاده از این دستگاه های کلوچه پزی می توان انواع مختلف کلوچه از جمله سنتی و کلوچه انواع صنعتی را تولید کرد.

    محصولات تولید شده با این دستگاه می توانند به صورت ساده و یا مغزدار با انواع طعم ها باشند. در برخی از آنها کاکائو، کشمش، کنجد و یا دیگر مواد غذایی مقوی مانند خرما قرار می گیرد.

    این محصولات در تمام دنیا طرفدار دارد و از فروش بالایی برخوردارند. بنابراین می‌توان گفت دستگاه کلوچه ساز می‌تواند سود دهی بالایی برای تولیدکننده‌ها داشته باشد. همانطور که برندهای معروف ای در کل دنیا به تولید محصولات خوراکی می‌پردازند.

    البته در بازارهای خارجی کوکی ها با انواع طعم ها و مدلها تولید شده و فروش بسیار بالایی دارند. اما در نقاط مختلف ایران کلوچه ها با انواع ترکیبات از طرفداران زیادی برخوردارند. مثلاً کلوچه کرمانشاهی و یا کلوچه خرمایی که به نان خرمایی نیز معروف است یکی از محصولات پرفروش این روزهاست.

    دستگاه تولید کلوچه فومن و لاهیجان

    دستگاه تولید کلوچه

    دستگاه های تولید کلوچه که در کارگاهها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد اغلب می تواند انواع خمیر ها را شکل دهند. از جمله خمیر کلوچه فومن و لاهیجان که این روزها بسیار فروش بالایی دارد و در منطقه شمال به عنوان سوغاتی نیز به فروش می رسد.

    دستگاه تولید کلوچه فومن و لاهیجان را می توان از سازنده های معروف و معتبر خریداری نمود. شرکت دنیای فرصت سازنده و عرضه کننده انواع دستگاه کلوچه ساز صنعتی می باشد که می توان با این دستگاهها کلوچه های سنتی نیز تولید کرد.

    دستگاه های ساخته شده توسط این مجموعه از سه نازل به بالا می باشد و متریال استفاده شده در آن از بهترین و مرغوبترین جنس می باشد.

    خط تولید کلوچه مغزدار

    خط تولید کلوچه مغزدار

    خط تولید کلوچه مغزدار یا همان کلوچه چتری که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد تشکیل شده از دستگاه های صنعتی مختلف می باشد. این دستگاه ها در کنار هم قرار می گیرند و یک خط تولید را به وجود می‌آورند.

    خطوط تولید کلوچه می تواند به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و یا به صورت دستی ساخته و فروخته شود. اکثر تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند با دستگاه های اتوماتیک محصولات خود را تولید کنند. زیرا میزان ظرفیت تولید محصول در این دستگاهها به نسبت دستگاه‌های دستی بسیار بالاتر بوده و نیروی انسانی کمتری نیاز دارد.

    خط تولید کلوچه مغزدار اتوماتیک از ابتدای تولید خمیر تا انتهای بسته بندی به صورت خودکار عمل کرده و پروسه تولید را راحت کرده است. در این گونه تولیدات که بدون دخالت دست میباشد کیفیت محصولات بسیار بالا بوده و به جهت استفاده از فر تونلی می توان محصولات را در حجم بالا تولید کرد.

    خریداران عمده محصولات کلوچه و مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند از کارخانه های به روز که از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند خرید خود را انجام دهند. زیرا خطوط تولید اتوماتیک صنعتی دارای خطای کم تری نسبت به خطای انسانی دارد. همچنین محصولات بهداشتی بوده و در صورت وجود شی خارجی در خمیر، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود.

    فروش دستگاه ۴ نازله تولید کلوچه

    دستگاه چهار نازله تولید کلوچه از پرفروش ترین دستگاه های صنعتی موجود در بازار می باشد. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست چهار عدد کلوچه در کنار هم به روی دستگاه قرار می گیرند. البته ساخت آن می تواند تا چهارده نازل هم انجام شود که اینگونه دستگاهها جهت تولید انبوه و در تناژ بالا در کارخانه های بزرگ می باشد.

    فروش دستگاه ۴ نازله تولید کلوچه توسط شرکت دنیای فر با بهترین کیفیت و تضمین قیمت صورت می پذیرد. صادرات این دستگاهها به اقصی نقاط دنیا انجام می شود.

    این دستگاه اتوماتیک بوده و نیاز به سینی چین ندارد زیرا محصول به صورت مستقیم بر روی دیس قرار می گیرد. یکی از مزایای ویژه دستگاه های اتوماتیک مجموعه دنیای فر داشتن سینی پاک کن بر روی دستگاه ها می باشد. با این وجود دیگر نیازی به نیروی جداگانه جهت پاک کردن سینی ها نمی باشد. همین امر باعث کاهش هزینه ها و همچنین سرعت بخشیدن به تولید می شود.

    قیمت دستگاه چند نازله کلوچه

    قیمت دستگاه تولید کلوچه

    همانطور که در بالا گفته شد دستگاه های تولید کلوچه از تک نازل تا چهارده نازل می‌باشند. بنابراین با توجه به تعداد نازل قیمت گذاری می شوند. قیمت ها به روز محاسبه می‌شود و با توجه به جنس دستگاه و برندشان با یکدیگر متفاوتند.

    جهت دریافت کاتالوگ و اطلاع از لیست قیمت دستگاه چند نازله کلوچه می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. تیم فروش شرکت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به خریداران داخل کشور و خارج از کشور می باشند.

    همچنین جهت اطلاع از موجودی دستگاه ها می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نموده و یا به شبکه‌های اجتماعی شرکت بپیوندید.

    از دیگر مزایای خرید از این مجموعه گرفتن مشاوره تخصصی در زمینه ساخت فروش و صادرات انواع دستگاه های تولید کلوچه و خطوط تولید کلوچه مغزدار میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

    مشاهده حضوری دستگاه های ساخته شده در واحدهای تولیدی با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد. جهت دریافت فیلم کارکرد دستگاه ها درخواست خود را در واتساپ ارسال نمایید.

    لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های ارائه شده توسط این مرکز دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. عمر این دستگاهها به دلیل استفاده شده است بهترین متریال، طولانی بوده و امکان اورهال کردن دستگاه های قدیمی مقدور می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه در “دستگاه چند نازله کلوچه – دنیای فر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *