تجهیزات قنادی

فروش تجهیزات قنادی دست دوم – دنیای فر

فروش تجهیزات قنادی دست دوم
  • برای راه اندازی کارگاه قنادی نیاز به یک سری تجهیزات و دستگاه های صنعتی میباشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه در این حرفه، محصولات زیادی از قبیل: کیک، شیرینی، کلوچه، پیراشکی، نان فانتزی و نان های حجیم به فروش میرسد؛ نیاز به ماشین آلات به روز می باشد. افرادی که در ابتدای کار خود هستند و قصد دارند بودجه کمتری برای ماشین آلات و دستگاه ها اختصاص دهند می‌توانند از دستگاههای کارکرده استفاده کنند. فروش تجهیزات قنادی دست دوم در شرکت دنیای فر با کیفیت بالا و کمترین قیمت صورت می‌گیرد.

    فر قنادی و شیرینی پزی دست دوم

    فر 32 دیس گردان دست دوم

    فر قنادی و شیرینی پزی از دستگاه های بسیار مهم در در این حرفه می باشد که می توان آن را در ابعاد گوناگون تهیه نمود. این دستگاه توسط شرکت دنیای فر در سایزهای استاندارد از ۵ سینی تا ۳۶ سینی ساخته می شود. خریداران با توجه به نیاز خود و میزان تولید روزانه، می توانند بهترین نوع این دستگاه را انتخاب نمایند. مثلاً فر شیرینی پزی کوچک جهت استفاده در منازل و نان فانتزی های کوچک خریداری می شود.

    همچنین در این مجموعه فروش فر قنادی و شیرینی پزی دست دوم به شرط سالم بودن عرضه می شود. دستگاه ها اورهال شده و آماده استفاده در کارگاههای قنادی و مغازه های نان فانتزی میباشند.

    قابل ذکر است که دستگاه های فر دست دوم و فروش تجهیزات قنادی دست دوم به دلیل داشتن قیمت ارزان فوری به فروش میرسند. اگر قصد خرید فر قنادی دست دوم را دارید باید از موجودی آن اطلاع پیدا کنید. جهت استعلام از موجودی دستگاه ها و لیست قیمت با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

    میکسر قنادی دست دوم

    میکسر قنادی دست دوم

    از دیگر دستگاه های استفاده شده در کارگاه های قنادی و شیرینی پزی میکسر قنادی می باشد که در انواع مختلف عرضه می شود. قیمت این دستگاه مناسب بوده و با توجه به ابعاد اش و متریال استفاده شده در آن تعیین می گردد.

    میکسر قنادی دست دوم اگر سالم و تمیز باشد تا تواند تا نصف قیمت نو، قیمت گذاری شود. معمولاً کارگاههای قنادی که به هر دلیلی تعطیل می گردند و یا قصد خرید دستگاه های نو و بزرگتر را دارند تمامی تجهیزات خود را برای فروش میگذارند.

    شرکت دنیای فر نیز، تجهیزات قنادی دست دوم مشتریان خود را که سفارش دستگاه پیشرفته تر و بزرگتر را داده‌اند برای فروش می گذارد.

    خمیرگیر قنادی دست دوم

    خمیرگیر قنادی کارکرده

    خمیرگیر قنادی نیز در تمامی کارگاه های شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از وسایل مهم محسوب می شود. با این وسیله خمیر انواع کیک، شیرینی و غیره را آماده می کنند. این دستگاه در سایزهای استاندارد توسط سازنده ها ساخته می شود. خمیرگیر صنعتی است از ۸ کیلو تا ۶۰۰ کیلو قابل ساخت می باشد. این دستگاه با توجه به نیاز خریدار طراحی و ساخته می شود.

    از انواع این دستگاه می توان در کارگاه های قنادی کوچک و یا حتی در کارخانه های بزرگ استفاده نمود. این بستگی به میزان تهیه خمیر در هر شیفت کاری دارد.

    خمیرگیر قنادی دست دوم در انواع مختلف ابعاد در مجموعه دنیای فر با پایین ترین قیمت عرضه می گردد.

    جهت خریداری بهترین دستگاه تجهیزات قنادی دست دوم با ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۳ رای

    1 دیدگاه در “فروش تجهیزات قنادی دست دوم – دنیای فر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *