خط تولید کوکی

خط تولید کوکی اتوماتیک – دنیای فر

خط تولید کوکی اتوماتیک
  • بیسکویت و کوکی ها امروزه از پرفروش ترین و پرمصرف ترین کالاهای مصرفی هستند. برآوردن تقاضای بازار مصرف در منطقه یا مناطق دیگر شما اگر تجهیزات تولید یا تولید مناسب را در اختیار نداشته باشید می تواند بسیار سخت باشد. تجهیزات تولید بیسکویت و کوکی ما می تواند به شما در برآوردن نیازهای تولیدی شما کمک کند. دستگاه های تولید بیسکویت و خط تولید کوکی اتوماتیک شرکت دنیای فر از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این ماشین آلات می توانند برای تولید کامل بیسکویت و کوکی ها از ابتدا تا انتها استفاده شوند.

    تجهیزات تولید کوکی

    ماشین آلات تولید کوکی

    لیست جامع ما از تجهیزات و ماشین آلات تولید بیسکویت و کوکی با تحقیق و توسعه گسترده تهیه شده است. این کار توسط متخصصانی انجام می شود که سالها تجربه در صنعت فرآوری و تولید مواد غذایی دارند.

    برای تولید کوکی ، هیچ چیز را نمی توان به شانس واگذار کرد. تمام مراحل تولید از مخلوط کردن خمیر تا پخت تا بسته بندی باید به درستی انجام شود. اگر هر یک از این فرایندها آنطور که انتظار می رفت رخ ندهد، می توان ضررهای زیادی را متحمل شد.

    بنابراین ، برای اطمینان بیشتر ، همیشه توصیه می شود از ماشین آلات تولید مواد غذایی با کیفیت و قابل اطمینان استفاده کنید که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. اگر از تجهیزات مناسب استفاده شود ، بهترین بازده سرمایه گذاری محقق می شود.

    ماشین آلات تولید کوکی صنعتی

    همه ماشین آلات تولید کوکی صنعتی ما اتوماتیک هستند به این معنی که نظارت یا مداخله دستی در حداقل است. ماشینهای خودکار به دلیل کاهش هزینه کار و زمان تولید ، برای مصارف صنعتی و تجاری عالی هستند. اگر تجهیزات کنونی تولید کوکی شما نیاز به نظارت مداوم و تنظیم دستی دارد ، زمان آن فرا رسیده است که روی دستگاه های کوکی صنعتی کاملاً خودکار ما سرمایه گذاری کنید. سعی کنید از کوکی های با کیفیت در مقیاس بزرگ استفاده کنید.

    ما تلاش می کنیم بهترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات تجاری پخت کوکی ها را در بازار جهانی بسازیم. یک فرایند پخت کامل با حداقل خطا چیزی است که شما باید از تجهیزات ما انتظار داشته باشید. می توانید با استفاده از تجهیزات قدرتمند شرکت دنیای فر در هر شیفت کاری، تعداد زیادی کوکی بپزید. این می تواند هنگام پردازش سفارشات بزرگ مفید باشد.

    فروش خط تولید کوکی اتوماتیک

    شرکت دنیای فر فروش خط تولید کوکی اتوماتیک صنعتی و تجاری را ارائه می دهیم. این دستگاه ها شامل کلیه تجهیزات، ماشین آلات و ملزومات مورد نیاز برای شروع یا گسترش سریع تولید شما می باشد. ما خطوط تولید کوکی با کیفیت بالا و قابلیت تنظیم را ارائه می دهیم.

    همچنین تمام جنبه های بهداشتی و ایمنی دستگاه های کوکی ما در طراحی تجهیزات مورد توجه قرار گرفته است. تا با خیالی آسوده بتوانید بهترین تولید را با کمترین دغدغه داشته باشید.

    طیف وسیعی از فناوری ها از جمله سیستم های تولید کوکی خودکار با پرکن یا بدون آن و دستگاه های ساندویچ زن در دسترس است. ماشین های لعاب ، غلتک های تزئینی و دستگاه های تزئینی برای روکش های گرانول به اپراتورها آزادی می دهند تا طیف وسیعی از محصولات مختلف کوکی کلوچه را تولید کنند.

    فر تونلی پیشرفته در این خط تولید تضمین میکند کوکی ها کاملاً یک شکل و بافت دار با پختی یکنواخت ارائه گردد. سالها تجربه در زمینه تولید خط تولید بیسکویت و کوکی با ظرفیت بالا به ما این امکان را می دهد تا فرهایی را تولید کنیم که حرارت ، رطوبت و فشار را به طور دقیق کنترل کنند تا نتایج پخت کامل به دست آید.

    مزایای خطوط تولید کوکی شرکت دنیای فر

    فناوری های پیشرفته خطوط تولید کوکی شرکت دنیای فر ، به تولیدکنندگان این انعطاف را می دهد که بهترین و با کیفیت ترین کوکی ها را تولید کنید. همچنین با تولیدات متنوع خود بتوانید خواسته ها و انتظارات مصرف کنندگان برآورده کنید.

    یکی از مزایای مهم خط کامل تولید کوکی این است که از بهترین متریال ساخته می شود و عمر کوره ها طولانی می باشد. راه اندازی خطوط تولید کوکی بر عهده خود شرکت میباشد و امکان راه اندازی در تمامی کشورها امکانپذیر می باشد.

    دهها فرمول فناوری و صدها قالب موجود است که تولیدکنندگان را قادر می سازد طیف وسیعی از انواع محبوب کوکی و بیسکویت را تولید کنند. این قالب ها توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت ساخته می‌شود.

    اجزای اصلی خط تولید کوکی اتوماتیک

    1. مخلوط کن خمیر فولادی برای هم زدن خمیر و ترکیب مواد با هم
    2. یک کوره تونلی با محدوده پخت شامل نان ، کوکی ، بیسکویت ، کیک و سایر محصولات
    3. دستگاه پخش قند برای پخش مواد خاصی مانند شکر ، کنجد ، نمک و سایر مواد روی سطح کوکی ها برای انواع بیشتری از محصولات.
    4. روغن پاش برای پاشیدن روغن مصرفی بر روی سطح محصولات جهت بهبود طعم و کیفیت آنها
    5. برای خنک کردن محصولات در جایی که فضای کافی وجود ندارد ، می توان از ماشین های چرخان استفاده کرد
    6. خنک کننده و نوار نقاله برای خنک کننده طبیعی کوکی ها و بیسکویت ها و تحویل به مرحله تولید بعدی
    7. دستگاه روی هم قرار دادن کوکی ها و بیسکویت های خنک شده در صف بسته بندی
    8. دستگاه بسته بندی برای بسته بندی به سبک های مختلف کیسه یا کارتن.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 دیدگاه در “خط تولید کوکی اتوماتیک – دنیای فر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *