خط تولید کلوچه

دستگاه تولید نان برنجی با بهترین کیفیت – دنیای فر

دستگاه تولید نان برنجی
  • دستگاه تولید نان برنجی که به شیرینی برنجی نیز معروف است توسط شرکت دنیای فر طراحی و ساخته می شود. این دستگاه به راحتی می تواند کار نیروی انسانی را انجام داده و تمامی نام برنجی ها را یک اندازه و یک شکل درست کند. قیمت این دستگاه مناسب بوده و جهت استفاده در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

    ساخت دستگاه تولید نان برنجی

    سازنده دستگاه تولید نان برنجی

    ساخت دستگاه تولید نان برنجی که از ماشین آلات صنعتی پیشرفته می باشد، سالهاست توسط سازندگان صورت می‌گیرد. کیفیت این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت بوده و برای تولید انواع شیرینی به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

    این تجهیزات در ابعاد گوناگون ساخته شده و با توجه به میزان ظرفیت تولید می توان آنرا در اندازه‌های کوچک و بزرگ ساخت.

    دستگاهی که می توان این محصول را با آن تولید نمود در واقع همان دیپازیتور شیرینی است که انواع مختلف محصولات را تولید میکند. این محصولات عبارتند از: انواع شیرینی برنجی، شیرینی نارگیلی، شیرینی آلمانی و انواع کلوچه.

    البته قابل ذکر است که با این دستگاه میتوان محصولات بسیار زیادی را تولید کرد که در اینجا برخی از آنها نام برده شد.

    خرید دستگاه تولید نان برنجی

    شیرینی برنجی

    نان برنجی از محصولات پر فروش در بازار می باشد که می توان آن را به عنوان سوغاتی خریداری نمود. از این شیرینی خوشمزه نیز میتوان در مهمانی ها استفاده کرد. با توجه به قیمت مناسب این محصول، مصرف آن نیز بالا بوده و حتی می توان آن را به دیگر کشورها صادر کرد.

    خرید دستگاه تولید نان برنجی با بهترین متریال ساخته شده از شرکت دنیای فر با ارزانترین‌قیمت صورت می پذیرد.

    راه اندازی این دستگاه به عهده خود شرکت می باشد. همچنین آموزش های لازم برای کار با این ماشین، به پرسنل داده می شود.

    تولید کنندگان نان این محصول می توانند با تهیه این دستگاه میزان تولید روزانه خود را بالا برده و سود بیشتری ببرند. تولید انواع محصولات شیرینی و کلوچه با دست، کاری طاقت فرسا و زمان بر است. ولی با استفاده از ماشین آلات به روز و پیشرفته صنعتی می توان علاوه بر بالا بردن میزان تولید، در وقت خود نیز صرفه جویی نمود.

    قیمت تجهیزات تولید شیرینی و نان برنجی

    تولید نان برنجی با تجهیزات شیرینی پزی

    قیمت تجهیزات تولید شیرینی و نان برنجی با توجه به ابعاد دستگاه و میزان ظرفیت تولید، تعیین می گردد. این مقدار را خریدار با توجه به سفارش مشتریان خود، به سازنده اعلام می‌کند.

    مجموعه دنیای فر تمامی تجهیزات قنادی و شیرینی پزی را به صورت نو و دست دوم به فروش می رساند. قیمت این دستگاه ها مناسب بوده و با تضمین کیفیت ارائه می گردند.

    در صورت نیاز به مشاوره تخصصی جهت تولید انواع محصول شیرینی و کلوچه با ما تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار خواهند داد.

    در صورتی که برای محاسبه میزان تولید روزانه خود نیاز به مشورت دارید حتما با ما تماس بگیرید. تا افراد مجرب و حرفه ای در این امر شما را یاری رسانند.

    فروش دستگاه دستگاه دیپازیتور شیرینی با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه می شود. این دستگاه ها از بهترین مواد ساخته شده و عمر طولانی مدتی دارند. همچنین می‌توان پس از مدتی دستگاه را ارتقاء داد، تا تولید بالاتری داشته باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *