تجهیزات قنادی

قیمت فر قنادی ۱۶ دیس گردان – دنیای فر

قیمت فر قنادی 16 دیس گردان
  • فر قنادی گردان در تمامی کارگاه های شیرینی پزی و کیک پزی مورد استفاده قرار می گیرد. سازنده دستگاه فر قنادی گردان باتوجه به نیاز خریدار می تواند آن را در ابعاد متفاوت بسازد. یکی از انواع پرفروش و پر مصرف این دستگاه صنعتی ۱۶ دیس می باشد که کاربرد بسیار زیادی در این صنعت دارد. ابعاد این دستگاه مناسب تمام کارگاههای قنادی می باشد و انواع محصول را با کیفیت عالی پخت می کند. قیمت فر قنادی ۱۶ دیس گردان را می توانید از شرکت دنیای فر تهیه نمایید.

    کاربرد فر قنادی ۱۶ دیس گردان

    کاربرد فر شیرینی پزی

    کاربرد فر قنادی ۱۶ دیس گردان جهت تولید انواع شیرینی، کیک، پیراشکی، کلوچه و انواع نان فانتزی و حجیم می باشد. افرادی که قصد راه اندازی مغازه نان فانتزی و یا کارگاه های قنادی را دارند و فضای بزرگی برای قرار دادن دستگاه های صنعتی ۳۲ دیس ندارند؛ این دستگاه بهترین گزینه می باشد.

    ساخت انواع فر صنعتی زمان کمی می‌برد و خریدار می تواند با توجه به بودجه خود انواع مختلف آن را خریداری نماید. در حالت معمولی این دستگاه ها، بخار بر روی آنها نصب نیست ولی در صورت سفارش خریدار می تواند از دستگاه بخار بر روی آن نصب گردد.

    این دستگاه از ابعاد استاندارد برخوردار بوده و فضای کمی را اشغال می کند. حتی می توان در صورت داشتن فضا از فر ۱۶ سینی گردان جهت تولید انواع محصولات نام برده شده در منزل نیز استفاده نمود.

    سازنده دستگاه فر قنادی گردان

    ساخت دستگاه فر قنادی گردان

    شرکت دنیای فر عرضه کننده و سازنده دستگاه فر قنادی گردان در ابعاد ۵ دیس تا ۳۶ دیس می باشد. تمامی این دستگاه ها از بهترین متریال ساخته شده و قیمت مناسبی دارند. فروش دستگاه فر قنادی و شیرینی پزی با توجه به سفارش خریدار می باشد.

    همچنین واحدهای تولیدی که قصد تجهیز کردن دستگاه‌های خود را دارند و میخواهند از دستگاه های جدید تر و به روز تر استفاده کنند می‌توانند سفارش فر قنادی کانوکشن دهند.

    فر قنادی کانوکشن از جدیدترین و به روز ترین سیستم پخت برخوردار بوده و سیستم پخت آن بصورت وزشی می باشد. با استفاده از این فرهای جدید می‌توان محصولی با پخت یکنواخت و یکدست تولید کرد.

    قیمت فر شیرینی پزی اصفهان

    فر قنادی اصفهان

    فرهای شیرینی پزی اصفهان با برندهای گوناگون ساخته می‌شوند که طرفداران بسیاری در این صنعت دارند. این فرها معمولاً سیستم پخت جدید دارند و به خاطر تجربه سازنده از بهترین سیستم های پخت برخوردارند.

    قیمت فر شیرینی پزی اصفهان با توجه به مواردی از قبیل تعداد سینی، ابعاد دستگاه، سیستم پخت و برند متفاوت می باشند.

    این دستگاه‌ها در صورتی که نو خریداری شوند دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند. همچنین دستگاه های فر دست دوم شیرینی پزی اصفهان نیز توسط این مجموعه به فروش می رسند. این دستگاه ها سالم بوده و کارایی یکسانی با فرهای نو دارند و تنها تفاوتشان در قیمت می باشد.

    از انواع فر قنادی در کنار دستگاه صنعتی کیک پزی و یا دستگاه فر شیرینی پزی کوچک می توان برای تولید محصولات صنعتی استفاده نمود.

    قیمت فر قنادی ۱۶ دیس گردان دست دوم

    فر قنادی گردان 16 سینی دست دوم

    قیمت فر قنادی ۱۶ دیس گردان دست دوم با قیمت ارزان و به شرط سالم بودن در بازار خرید و فروش می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً کارایی یکسانی دارند و جهت تولید انواع محصولات در قنادی ها و شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    دستگاه فرهای قنادی کارکرده در زمان فروش توسط خریدار به صورت حضوری مشاهده می‌شود و درصورت پسندیده شدن قیمت توافق می گردد. این دستگاه ها عمدتا نصف قیمت بوده در برخی موارد می‌توان آن را با یک سوم قیمت واقعی خریداری کرد.

    قیمت فر قنادی ۱۶ دیس گردان ساخته شده توسط شرکت دنیای فر مناسب بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود. فر قنادی دست دوم نیز در این مجموعه موجود میباشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    5 دیدگاه در “قیمت فر قنادی ۱۶ دیس گردان – دنیای فر

    1. مطهریگفت:

      سلام قیمت فر قنادی ۱۶ دیس گردان چند؟

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفا تماس بگیرید تا قیمت جدید دستگاه ها خدمتتون اعلام بشه.

    2. وحید پوراسمیگفت:

      قیمت فر ۱۶دیس گردون تک فاز گاز سوز

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفا جهت گرفتن قیمت تماس بگیرید
        با تشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *