فر نانوایی

قیمت فر تونلی پخت نان سال ۱۴۰۰ – دنیای فر

قیمت فر تونلی پخت نان صنعتی
  • با توجه به نیاز روزانه افراد به نان و تهیه آن در انواع مختلف لواش، تافتون، سنگک، بربری و انواع نان فانتزی نیاز به دستگاه های صنعتی پخت نان بیشتر از قبل احساس می‌شود. برای تولیدکنندگان نان در حجم بالا استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان به صرفه تر و میزان تولید آن بیشتر می باشد. جهت اطلاع از قیمت فر تونلی پخت نان سال ۱۴۰۰ با ما همراه باشید.

    دستگاه نانوایی تونلی

    دستگاه نانوایی تونلی پخت نان

    جهت تولید نان در انواع مختلفی از دستگاه های گوناگون می توان بهره برد. در قدیم فقط از تنور برای پخت نان استفاده می شد که میزان تولید نان در آن بسیار کم بود. همچنین کار کردن با تنور ها سخت و طاقت فرسا بود. همچنین افراد باید حتما تجربه کافی جهت پخت نان را می داشتند.

    اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و طراحی و ساخت دستگاه نانوایی تونلی می توان انواع نان را در کمترین زمان تولید کرد. این دستگاه مناسب نان لواش، تافتون، سنگک، بربری و انواع نان فانتزی و حجیم می باشد.

    این دستگاه ها در مدل های مختلف و در ابعاد گوناگون توسط سازنده های مجرب ساخته می شود. خریدار با توجه به میزان تولید نان در روز و ابعاد سالن تولید خود دستگاه مورد نیاز خود را به سازنده سفارش می دهد.

    ساخت فر تونلی نان در تهران

    سازنده فر تونلی نان

    ساخت فر تونلی نان در تهران، اصفهان، تبریز و دیگر شهرهای ایران توسط سازنده ها انجام می شود. ولی سیستم پخت این دستگاه ها معمولا با یکدیگر متفاوت است. خریداران با توجه به نیاز خود دستگاه را سفارش می دهند و آن را در مدت زمانی که در قرارداد مشخص شده است تحویل می‌گیرند.

    راه اندازی فر تونلی نان به عهده شرکت سازنده می باشد. همچنین این دستگاهها دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.

    خریدار دستگاه فر تونلی ناندر تهران باید شناخت کافی از دستگاه صنعتی نان داشته باشد و یا مشاوره لازم از افراد متخصص دریافت نماید.

    دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان

    دستگاه فر تونلی پخت نان اتوماتیک

    دستگاههای پخت نان صنعتی در مدل های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی ساخته می شود.

    دستگاه تمام اتوماتیک پخت نان نیروی انسانی کمتری می خواهد و میزان تولید آن بسیار بالا است. کار کردن با این دستگاه بسیار آسان است. پس از خریداری آموزش‌های لازم به پرسنل داده میشود.

    اگر خریدار بودجه کافی جهت خرید دستگاه پخت نان اتوماتیک را نداشته باشد، میتواند از دستگاه های دست دوم و کارکرده استفاده کند.

    کاربرد این دستگاه ها با نوی آن هیچ تفاوتی ندارد و فقط از قیمت پایین تری برخوردار است. دستگاه فر تونلی پخت نان دست دوم در بازار توسط بعضی از فروشنده ها و بعضاً برخی از سازنده ها به فروش میرسد. دستگاه های ارزان قیمت به سرعت فروش می رود و می توان آنها را قبل از استفاده اورهال کرد.

    قیمت فر تونلی پخت نان سال ۱۴۰۰

    قیمت دستگاه فر تونلی پخت نان

    دستگاه های صنعتی با توجه به متریال استفاده شده در آن به قیمت روز محاسبه میشود. بنابراین نمی توان لیست قیمت مشخصی برای آنها در نظر گرفت.

    همچنین نوسانات قیمت در بازار بسیار زیاد است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت فر تونلی پخت نان سال۱۴۰۰ و دریافت اطلاعات کافی از جدیدترین دستگاه صنعتی پخت نان با ما تماس بگیرید.

    مشاوره تخصصی در زمینه خرید و فروش و صادرات انواع فر تونلی پخت نان به شما عزیزان به صورت رایگان ارائه می گردد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *