دستگاه کرم مال ویفر

دستگاه کرم مال ویفر – دنیای فر

دستگاه کرم مال ویفر
  • در خط تولید ویفر یکی است مهمترین و کاربردی ترین ماشین آلات دستگاه کرم مال ویفر میباشد که توسط سازنده به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود. قیمت این دستگاه با توجه به سفارش مشتری مشخص می شود و پس از ساخته شدن برای خریدار راه اندازی می گردد.

    دستگاه کرم مال اتوماتیک ویفر

    کرم مال ویفر اتوماتیک

    ویفر ها در انواع مختلف و در تنوع بالا تولید می‌شوند که هر کدام از آنها دارای طعم و مدل های گوناگونی هستند. بعضی از ویفرها ساده و بعضی دیگر رنگی و یا با روکش کاکائو تولید می شوند. ولی هرکدام از این ویفرها می تواند کیفیت مختلفی داشته باشد. این بستگی به فرمولی که تولید کننده استفاده می‌کند دارد.

    مثلاً درصد کرمی که در لایه های نان ویفر قرار می گیرد با همدیگر متفاوت است. بعضی از تولید کنندگان کرم بیشتری در ویفر و بعضی دیگر از کرم کمتری استفاده می کنند. حتی ترکیبات این کرم نیز می تواند کم و زیاد شود.

    دستگاه کرم مال اتوماتیک ویفر از مهم ترین بخش تولید این محصول به حساب می آید. درصد کرم توسط تولید کننده تعیین می گردد. بعد توسط دستگاه کرم مال در بین لایه های نان قرار می گیرد. سپس توسط دستگاه برش، در اندازه های مشخصی بریده شده و پس از سرد شدن بسته‌بندی می‌شود.

    سازنده دستگاه تولید ویفر

    ساخت کرم مال ویفر

    در ایران سازنده های دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در شهرهای مختلف مشغول به کار می باشند. یکی از شهرهایی که مهد ماشین آلات صنعتی می باشد و در این حوزه فعال است، شهر زیبای تبریز است. اکثر سازنده های به نام کشور در این شهر به فعالیت می پردازند.

    شرکت دنیای فر عرضه کننده انواع دستگاه کرم مال ویفر اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی می باشد. این شرکت، دستگاه های خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می کند. سازنده دستگاه تولید ویفر این مجموعه در تبریز می باشد که دارای رزومه بسیار قوی است.

    جهت دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان مجرب با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید جهت مشاهده دستگاه های ساخته شده توسط این مجموعه هماهنگی های لازم را با تیم فروش انجام دهید.

    خرید کرم مال ویفر از شرکت دنیای فر با قیمت مناسب و کیفیت بالا ساخته شده از بهترین متریال روز دنیا همراه می باشد.

    راه اندازی ماشین آلات صنعتی خریداری شده از این مرکز به عهده خود شرکت می باشد و در محل خریدار نصب می گردد.

    این دستگاه در ابعاد گوناگون ساخته می شود که خریدار می تواند به صورت سفارشی ابعاد دستگاه مورد نیاز خود را در اختیار سازنده قرار دهد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    2 دیدگاه در “دستگاه کرم مال ویفر – دنیای فر

    1. مهدیگفت:

      سلام آیا آموزشی هم در مورد کار با این دستگاه های کرم مال وجود داره که تنظیمات دستگاه به چه صورت هست و اگر نان پشت توپی گیر کرد یا نقاله نان رو یکطرفه چرخاند باید به چه صورت عمل کرد

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        در صورت خرید دستگاه از مجموعه ی دنیای فر تمامی آموزش های لازم و خدمات به شما ارائه میشود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *