تجهیزات قنادی

فروش فر قنادی ۱۰ دیس گردان – دنیای فر

فروش فر قنادی ۱۰ دیس گردان
  • فر شیرینی پزی ۱۰ دیس گردان، جهت پخت انواع شیرینی، کیک و نان بصورت حرفه ای و تخصصی، مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه در دو نوع بخاردار و بدون بخار ساخته میشود تا بتوان با آن انواع نان حجیم و غیر حجیم را با کیفیت بالا تولید کرد. سازنده فر شیرینی پزی، این دستگاه را در ابعاد گوناگون و با تعداد سینی های مختلف طراحی و میسازد. هر کدام از این دستگاه های قنادی جهت استفاده در قنادی، فست فود و مدل مینی فر گردان در منزل استفاده میشود. فروش فر قنادی ۱۰ دیس گردان با نمای تمام استیل و  بدنه اطراف از ورق گالوانیزه که با عایق بندی مناسب جهت کاهش حرارت می باشد.

    کاربرد فر قنادی ۱۰ دیس چیست؟

    کاربرد فر قنادی

    فرهای قنادی از مهمترین و اصلی ترین دستگاه در قنادی ها و شیرینی پزی ها هستند. در برخی موارد در رستوران و فست فود های بزرگ نیز کاربردی میباشد. با این فر ها میتوان انواع کیک، شیرینی، بیسکویت، کلوچه، پیراشکی و نان را تهیه کرد. تعداد طبقات قفسه های فر شیرینی پزی ۱۰ دیس، ده عدد می باشد که با رعایت فاصله استاندارد ما بین طبقات بر روی دستگاه تعبیه میشود. این سینی ها در فرهای گردان بزرگ ۳۲ سینی توسط گاری به داخل فر هدایت می شود. فر های صنعتی، محصول نهایی یکدست و مغز پخت را به ما تحویل میدهد.

    از جمله کاربرد فر قنادی ۱۰ دیس می توان موارد زیر را نام برد:

    • از فر شیرینی پزی میتوان جهت پخت حرفه ای محصولات نام برده شده استفاده کرد.
    • این دستگاه هم بصورت بخاردار و هم بصورت بدون بخار میتوان استفاده کرد.
    • برای تهیه پخت نان های سنتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
    • کاربری بسیار راحتی دارد و آموزش آن بسیار ساده است.
    • حمل و نقل آن به دلیل ابعاد کوچک آسان میباشد.

    بهترین فر برای پخت کیک و شیرینی

    بهترین فر قنادی

    بهترین فر برای پخت کیک و شیرینی بسته به ابعاد سالن تولید تعیین میگردد. فر های شیرینی پزی در ابعاد بزرگتر مانند ۳۲ و ۳۶ دیس را میتوان در کارگاه های قنادی استفاده کرد. همین طور از فر قنادی ۱۰ سینی و ۸ سینی می توان در کارگاه های کوچک تر بهره برد.

    البته نوع دیگری از فر های صنعتی کوچک هستند که به مینی فر گردان یا فر صنعتی خانگی شناخته میشوند. این فر ها در ابعاد کوچکتر و جهت استفاده در منزل میباشند که به صورت مفصل تر به آن خواهیم پرداخت.

    دستگاه پخت کیک خانگی

    پخت کیک خانگی

    دستگاه پخت کیک خانگی که بصورت حرفه ای مانند قنادی ها، محصول را به عمل آورد، مینی فر صنعتی گردان میباشد. این فر ها به نوعی کوچک و کاربردی هستند که میتوان با آن ها انواع محصولات تولید شده قنادی ها را پخت. کیفیت محصولات پخته شده با فر های نیمه صنعتی خانگی با فر های قنادی بزرگ یکی است. تنها فرق این دو دستگاه ابعاد آن و میزان پخت محصولات میباشد.

    معمولا افرادی که در منزل و کارگاه های کوچک مشغول به پخت انواع کیک، پیراشکی و شیرینی هستند، سفارشات کمتری نسبت به قنادی ها دارند. بنابراین استفاده از یک فر کوچک در این مکان ها میتواند بسیار کمک کننده باشد. این فر ها هم جای کمتری را اشغال میکنند و هم کیفیت محصولات را بسیار بالا میبرند.

    برخی افراد که در ابتدای شروع کسب و کار خانگی خود هستند، فکر میکنند که با فر های اجاق گاز، میتوان مانند افراد حرفه ای کیک و شیرینی پخت. کار با این فر ها کمی سخت است. به دلیل اینکه بخار روی فر های اجاق گاز نصب نمیگردد تمام محصولات از جمله نان های حجیم را نمیتوان با آن درست کرد. همچنین کیفیتی که فر های صنعتی خانگی دارند را فر های معمولی ندارند.

    مرکز خرید فر قنادی ۱۰ دیس

    شرکت دنیای فر مرکز خرید فر قنادی ۱۰ دیس میباشد که فر هایی با ابعاد بزرگتر و کوچکتر خانگی را نیز عرضه میکند. این دستگاه ها تماما از بهترین متریال ساخته شده و کاربرد زیادی در صنعت شیرینی پزی دارند.

    دستگاه های ارائه شده توسط شرکت دنیای فر با گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند. تا مشتریان عزیز خریدی بدون دغدغه و با اطمینان خاطر را تجربه کنند.

    قیمت فروش فر قنادی ۱۰ دیس گردان

    قیمت فر قنادی

    قیمت فروش قر قنادی ۱۰ دیس گردان بسته به نوع و برند آن مشخص می گردد. همانطور که در بالا به آن اشاره شد میتوان دستگاه بخار روی این دستگاه ها نصب کرد. نصب بخار بر روی این فر ها، باعث بیشتر شدن قیمت آن میگردد.

    لیست قیمت انواع فر شیرینی پزی به روز محاسبه میگردد. زیرا متریال بکار رفته در آن بصورت نقدی و به روز خریداری میشود.

    قیمت فر شیرینی پزی اصفهان

    فر های شیرینی پزی ساخته شده در اصفهان بسیار معروف هستند. زیرا سازنده های اصفهانی در این صنعت رشد چشمگیری داشته اند. اکثر خریداران فر های صنعتی کوچک و بزرگ که قصد راه اندازی قنادی را دارند، ترجیح میدهند از سازنده های اصفهانی اقدام به خرید کنند.

    قیمت فر شیرینی پزی اصفهان را از کارشناسان فروش مجموعه دنیای فر تهیه نمایید.

    قیمت فر قنادی دست دوم

    فرهای قنادی موجود در بازار قیمت های متفاوتی دارند ولی برخی از افراد که در ابتدای کار خود هستند و بودجه ی کمی دارند، ترجیح میدهند از فر های دست دوم استفاده نمایند.

    شرکت دنیای فر جهت رفاه حال این دسته از عزیزان فر قنادی کارکرده را با قیمت مناسب و بصورت اورهال شده به فروش میرساند. فقط قبل از اقدام به خرید حتما موجودی دستگاه را از همکاران ما در قسمت فروش تهیه نمایید.

    قیمت فر قنادی دست دوم نسبت به دیگر فرهای موجود در بازار که بصورت نو ساخته میشوند ارزان تر بوده ولی کارایی یکسانی دارند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲۵ رای

    2 دیدگاه در “فروش فر قنادی ۱۰ دیس گردان – دنیای فر

    1. ناشناسگفت:

      قیمت فر قنادی ۱۰ دیس چند؟

      1. adminگفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *