خط تولید بیسکویت

خط تولید بیسکویت مغزدار | ساخت و فروش دستگاه تولید های بای – دنیای فر

خط تولید بیسکویت مغزدار
  • در یکی دو دهه اخیر بیسکویت مغزدار محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است. تاریخچه بیسکویت مغزدار و دستگاههای تولید آن از کجا شروع شده است؟ خط تولید بیسکویت مغزدار پس از آنکه دستگاه های کلوچه ارتقا یافتن و آپشن های جدیدی بر روی آنها گذاشته شد، توانایی تولید بیسکویت مغزدار را پیدا کردند. این محصولات در طرح ها و مدل های مختلف تولید و عرضه شدند.

    خط تولید بیسکویت مغزدار

    بیسکویت مغزدار توسط دستگاه هایی که شباهت بسیار زیادی با خط تولید کلوچه دارد تولید می شوند. با این تفاوت که یک مغزی شکلات زن به آن اضافه گردیده است.

    بیسکویت های مغزدار را میتوان با تنوع طرح و به صورت ساده و یا دو رنگ تولید کرد. در مغز این بیسکوییت ها می توان از شکلات، مارمالاد، ژله و … استفاده کرد.

    ماشین آلات مورد نیاز تولید بیسکویت مغزدار

    خط تولید بیسکویت مغزدار شامل قسمت های زیر می‌باشد.

    1. خمیر گیر: به جهت تهیه خمیر بیسکویت
    2. دستگاه میکسر: به جهت تولید مغزی بیسکویت
    3. دستگاه دیپازیتور: که همان دستگاه ارتقا یافته کلوچه می باشد که می توان با آن کلوچه، کلمپه، انواع بیسکویت مغز دار و شیرینی‌های مغزدار را تولید کرد. این محصولات با توجه به فرمولاسیون ماندگاری متفاوتی دارند. این تولیدات را می‌توان در اشکال مختلف و در بسته بندی هایی با اوزان متفاوت عرضه کرد.
    4. فر پخت بیسکویت مغزدار: جهت پخت بیسکویت مغزدار در فر بهتر است از باند سندویک در فر استفاده کرد. البته این نوع محصول را می توان با سیستم پخت متفاوتی مثلاً بر روی سینی و قرار دادن آن در فر تولید کرد. اما جهت تولید در تناژ بالا بهتر است که از باندهای فولادی بر روی فر بهره برد.
    5. خنک کننده: معمولاً جهت خنک کننده از اسپیرال استفاده می کنند که فضای کمتری را اشغال کند.
    6. دستگاه بسته بندی بیسکویت

    قیمت دستگاه تولید بیسکویت مغزدار

    دستگاه تولید بیسکویت مغزدار

    بیشترین قیمت دستگاه تولید بیسکویت مغزدار برای خرید باند فولادی می باشد. که اگر بخواهیم محصول مستقیماً وارد فر شود، باید حتما از باند فولادی استفاده شود. این باند در مدل‌های سوئدی، ژاپنی و چینی در بازار پیدا میشود. همچنین قیمت های بالاتری نسبت به نوار توری دارند.

    همین موضوع باعث شده است که همه تولید کنندگان نتوانند بیسکویت مغزدار تولید کنند. زیرا هزینه این دستگاه کمی گرانتر می باشد. البته شرکت هایی هستند که خلاقیت به خرج داده و از انواع توری های سه لایه استفاده کرده اند.

    همانطور که گفته شد می‌توان این محصول را داخل سینی گذاشته و سینی ها را در فر گذاشت. این سیستم مانند سیستم پخت کیک می باشد. ولی بیسکویت مغزدار به این دلیل که وزنش کم میباشد، باید در حجم بالا تولید شود. همچنین در حد امکان نیروی انسانی کمتری استفاده شود. زیرا تولید به صورت نیمه اتوماتیک یا دستی به دلیل استفاده از نیروی انسانی بیشتر، زمان تولید و هزینه ها به شدت افزایش پیدا می‌کند.

    اگر در پخت این محصول از سیستم پخت اتوماتیک استفاده شود به صرفه میباشد و میتوان سوددهی بالایی داشت. همچنین این محصول به دلیل داشتن خواهان زیاد، شرکت های بزرگ و تولیدکنندگان مطرح در کشور آن را در بسته بندی های کوچک و شکیل تولید کرده و روانه بازار می‌کنند. البته شرکت‌های کمی هم هستند که این محصول را به صورت فله ای تولید کرده و به فروش می‌رسانند.

    ساخت و فروش دستگاه تولید های بای

    دستگاه تولید های بای

    ساخت و فروش دستگاه تولید های بای توسط بهترین سازنده های بنام کشور طراحی شده و توسط شرکت دنیای فر با بهترین قیمت عرضه میشود. این دستگاه از بهترین متریال روز دنیا ساخته می شود و راه اندازی آن توسط خود شرکت انجام پذیر است. همچنین در صورت نیاز فرمول تولید بیسکویت مغزدار یا همان‌ های بای به خریدار ارائه می گردد.

    شرکت دنیای فر دستگاههای صنعتی بسیاری را در بزرگترین شرکت های تولید کننده در سراسر ایران و حتی در کشورهای همسایه دارد. این مجموعه رزومه ای قوی در صنعت ساخت انواع خطوط تولید دارا می باشد.

    جهت اطلاع از لیست قیمت انواع خطوط تولید بیسکویت مغزدار و اطلاع از نحوه خرید با ما تماس بگیرید. همچنین همکاران در قسمت فروش مشاوره تخصصی در زمینه راه اندازی انواع واحدهای تولیدی را به شما عزیزان ارائه می کنند. تمامی خطوط تولید ارائه شده توسط شرکت دنیای فر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

    در صورت درخواست مشاهده خطوط تولید در حال کار لطفاً با کارشناسان فروش شرکت هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

    صادر کننده دستگاه تولید بیسکویت مغزدار

    اکثر کشورهایی که بیسکویت های مغزدار مصرف دارند معمولاً واردات این محصول را به صورت بسته بندی های کوچک انجام می دهند. هر کشوری با توجه به موقعیتی که دارد و سلیقه ی مردمش و نیاز بازار این محصول را در وزن ها و بسته بندی های متفاوت درخواست می کنند. مثلاً کشور عراق این محصول را به صورت فله ای خریداری می کند. در کشورهای پاکستان و افغانستان درخواست بیسکویت مغزدار در بسته بندی کوچک بیشتر است.

    بنابراین برای تولید این محصول باید بازار هدفش شناسایی شود تا بتوان دقیق تر دستگاه های مورد نظر مخصوصاً بسته بندی را خریداری نمود.

    تقاضا برای خریداری خطوط تولید در بسیاری از کشورهای همسایه افزایش داشته است. این افراد خواهان تولید بیسکویت مغزدار در کشور خود هستند. شرکت دنیای فر صادر کننده دستگاه تولید بیسکویت مغزدار به کشورهای خارجی می‌باشد.

    راه اندازی خط تولید به عهده خود شرکت است و آموزش های لازم به پرسنل مجموعه داده می شود. تمامی دستگاهها دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند. مشاوره تخصصی قبل از خرید دستگاه به خریداران محترم ارائه می گردد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    2 دیدگاه در “خط تولید بیسکویت مغزدار | ساخت و فروش دستگاه تولید های بای – دنیای فر

    1. خسرو کیقبادی نیاگفت:

      باسلام
      مطالبی که گفتید بسیار ارزشمند وخوب است
      لطفاً قیمت هزینه های تولید کیک.بیسکویت مغزدار چقدر است و وسایلی است که مشترک استفاده شود محیط کارگاهی که مناسب وتاییدات بهداشت وصمت باشد چیشت

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        لطفا تماس بگیرید تا دستگاه های مورد نظر با توجه به ظرفیت تولید، طول و عرض سالن تولید شما محاسبه گردد.
        با تشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *