خط تولید نان بستنی

دستگاه تولید نان بستنی قیفی اتوماتیک – دنیای فر

دستگاه تولید نان بستنی قیفی
  • بستنی قیفی یکی از انواع پرفروش این محصول می باشد که برای تولید آن به صورت صنعتی نیازمند دستگاه تولید نان بستنی قیفی اتوماتیک میباشد. البته علاوه بر آن دستگاه های دیگر نیز مورد نیاز می باشند که همگی با هم تشکیل خط تولید بستنی را می دهند. نان های بستنی در انواع گوناگون قیفی، حصیری، کاسه ای و انواع طرح های دیگر می باشند. هر کدام از مدل های نان بستنی را می توان با این دستگاه تولید کرد. فقط کافی است قالب آن را عوض کرد تا بتوان بهترین نان بستنی ها را در حجم بالا تهیه نمود.

    دستگاه تولید نان بستنی تمام اتوماتیک

    دستگاه نان بستنی

    نان بستنی را می توان به صورت عمده از تولید کنندگان این محصول خریداری کرد. اما کارخانه های بزرگ تولید بستنی ترجیح می‌دهند که نان بستنی را با کیفیت مطلوب خودشان تهیه کنند. زیرا تولیدات این کارخانه ها بسیار بالا است و در طول روز، در حجم بالا اقدام به تولید انواع بستنی می کنند.

    بستنی قیفی یکی از پرطرفدار ترین نوع این محصول است که می‌توان آن را با دستگاه تولید نان بستنی تمام اتوماتیک به راحتی تولید کرد. نان بستنی قیفی دارای انواع مختلفی است که می‌توان آن را با کیفیت های گوناگون تهیه کرد. این نوع محصول با نام‌های مختلف در جهان شناخته می‌شود. سودآوری بالایی دارد و روزانه حجم بسیاری از آن به فروش می‌رسد.

    خط تولید نان بستنی به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک قابل ساخت می باشد. این دستگاه با توجه به سفارش خریدار در ابعاد گوناگون ساخته می شود. همچنین ظرفیت تولید این دستگاه با یکدیگر متفاوت است که می توان آن را هنگام سفارش محاسبه کرد.

    دستگاه تولید نان بستنی حصیری اتوماتیک

    نان بستنی حصیری

    یکی دیگر از انواع نان بستنی، نوع حصیری آن می باشد که معمولاً در تمامی بستنی فروشی ها موجود می باشد. این محصول با دستگاه تولید نان بستنی حصیری اتوماتیک در تناژ بالا قابل تولید است.

    استفاده از دستگاه های صنعتی تمام اتومات برای تولید کننده می تواند از مزایای زیادی برخوردار باشد. همچنین برای مصرف کننده نیز بسیار خوشایند است که بداند محصول خریداری شده بدون دخالت دست تولید شده است.

    خطوط تولید صنعتی نان بستنی که به صورت اتوماتیک ساخته می شود نیاز به تنظیمات خاصی در طول تولید ندارد. این دستگاه قابل برنامه ریزی بوده و پس از تنظیم نیازی به اپراتور ندارد. همچنین خط تولید اتوماتیک به نیروی انسانی کمی نیازمند است و می توان آن را به صورت تمام اتومات سفارش داد. یعنی از مرحله تولید نان تا مرحله بسته بندی به صورت خودکار انجام شود.

    قیمت دستگاه تولید نان بستنی قیفی اتوماتیک

    قیمت دستگاه تولید نان بستنی قیفی اتوماتیک با توجه به ابعاد دستگاه و میزان ظرفیت تولید تعیین می گردد. شرکت دنیای فر سازنده خط تولید نان بستنی قیفی تمام اتوماتیک می باشد. این مجموعه دستگاه های خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

    این دستگاه علاوه بر داشتن گارانتی، توسط مجرب ترین کارشناسان شرکت راه اندازی می گردد. همچنین قبل از خرید مشاوره رایگان و تخصصی در اختیار خریدار قرار می گیرد.

    جهت اطلاع از لیست قیمت خطوط تولید نان بستنی با تیم فروش مجموعه دنیای فر تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای

    2 دیدگاه در “دستگاه تولید نان بستنی قیفی اتوماتیک – دنیای فر

    1. خانم جوزیگفت:

      سلام خسته نباشید خدا قوت فقط کاش قیمت را با توجه ابعاد مینوشتید وارسال به تمام کشور رایگان با شه خیلی خوبه

      1. میرزاخانیگفت:

        سلام وقت بخیر
        خان جوزی عزیز
        با توجه به نوسانات قیمت آهن آلات و استیل، امکان درج قیمت در سایت نیست، همچنین دستگاه ها با توجه به ظرفیت تولید و سالن تولید طراحی و ساخته میشود. لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *