خط تولید کلوچه, خط تولید کیک

قیمت خط تولید کیک و کلوچه | قیمت دستگاه کلوچه پزی – دنیای فر

قیمت دستگاه تولید کیک و کلوچه
  • خط تولید کیک و کلوچه و بیسکویت از پر سودترین خطوط تولیدی صنایع غذایی در سراسر دنیا می باشند. فروش جدیدترین و ارزانترین قیمت خط تولید کیک و کلوچه و دستگاه تولید بیسکویت در مجموعه ما ارائه میگردد.

    خرید و فروش خط تولید کیک و کلوچه

    خرید و فروش دستگاه تولید کیک و کلوچه

    در بازار صنایع غذایی ایران خرید و فروش خط تولید کیک و کلوچه و کلیه خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی صورت می گیرد. بیسکویت، کیک و کلوچه به عنوان یکی از اصلی ترین مواد غذایی و خوراکی در تمامی خانه ها مصرف میشوند. این محصولات در مدل های مختلف تولید می شوند و در کشور ما نیز محصولی پر طرفدار هستند. همچنین در تمامی سنین و با هر ذائقه ای به عنوان یک میان وعده در کنار انواع نوشیدنی مصرف میگردد.

    دستگاه تمام اتوماتیک تولید کیک

    خط تولید تمام اتوماتیک کیک

    ماشین آلات خط تولید کیک و کلوچه تقریبا عملکرد یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها نوع خمیر می باشد . در تولید کلوچه از دستگاه کلوچه زن صنعتی استفاده می شود که در خط تولید کیک، این دستگاه موجود نیست. یکی از بهترین خطوط تولید دستگاه تمام اتوماتیک تولید کیک و کلوچه است که کار را بسیار آسان میکند. در اینجا مراحل و کلیه ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید کیک و کلوچه را خواهیم گفت.

    1. در خط تولید کیک و کلوچه، مواد وارد میکسر یا همزن شده که خروجی این دستگاه خمیری یکنواخت میباشد.
    2. در دستگاه همزن یا میکسر، هنگام همزدن خمیر میزان زیادی هوا وارد خمیر می شود.
    3. بعد از دستگاه همزن، خمیر وارد دستگاهی به نام اوکس میشود.
    4. اوکس دستگاهی به منظور هوا دهی به خمیر کیک می باشد .
    5. بخش بعدی از خط تولید کیک و کلوچه که قیف زن یا دیپازیتور نام دارد، خمیرها به میزان معینی بر روی قالبها ریخته می شود.
    6. آخرین مرحله، مرحله پخت می باشد.
    7. قالبها در فر صنعتی، آماده شده و پس از مرحله سرد کردن، جهت بسته بندی وارد خط بسته بندی می گردد.

    فروش خط تولید کیک و کلوچه دست دوم

    فروش دستگاه تولید کیک و کلوچه کارکرده

    در مجموعه ی دنیای فر به منظور رفاه حال مشتریان عزیز فروش خط تولید کیک و کلوچه دست دوم (کارکرده) نیز صورت میپذیرد. خطوط تولید دست دوم بعد از اورهال شدن توسط شرکت، به فروش می رسند. قیمت خط تولید کیک و کلوچه دست دوم و خط تولید بیسکویت دست دوم بسیار مناسب تر از نو است. تمامی خطوط قبل از فروش بصورت حضوری توسط خریدار مشاهده می گردد. خرید با قرار داد رسمی صورت می پذیرد و فروشنده موظف است طبق قرار داد دستگاه را تحویل نماید. در صورت تمایل خریداران محترم، فرمولاسیون تولید کیک و کلوچه نیز در اختیار آنها قرار می گیرد. مشاوران تخصصی ما همه ساعته پاسخگوی مشتریان عزیز بصورت تلفنی و مجازی هستند. جهت گرفتن موجودی دستگاه های کارکرده لطفا با شرکت تماس بگیرید.

    قیمت دستگاه کلوچه پزی

    دستگاه های کلوچه پزی صنعتی و خانگی در مدل های متنوعی و با برند های متفاوت ساخته و به فروش میرسند. این دستگاه ها با توجه به میزان تولید و ابعاد سالن تولید و یا برای استفاده در منزل با سایز های مختلفی طراحی می شوند. قیمت دستگاه کلوچه پزی صنعتی و خانگی را از مشاوران شرکت تهیه فرمایید.

    قیمت خط تولید کیک و کلوچه

    لیست قیمت دستگاه تولید کیک و کلوچه کارکرده

    قیمت خط تولید کیک و کلوچه همان طور که در بالا ذکر شد در مدل های مختلف متفاوت می باشد. جهت تهیه کاتالوگ و دریافت لیست قیمت خط تولید کیک و کلوچه و بیسکویت نو و دست دوم با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید درخواست خود را در واتساپ ارسال نمایید. صادرات تمامی خطوط تولید به تمامی مناطق ایران، کشور های خاورمیانه و اروپا به همراه راه اندازی دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش صورت می گیرد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *