فر تونلی

سازنده دستگاه فر تونلی در اصفهان – دنیای فر

سازنده دستگاه فر تونلی در اصفهان
  • فر تونلی جهت پخت بیسکویت، کیک کلوچه شیرینی و نان می باشد که در کارخانه های بزرگ که میزان تولیدشان بالا است استفاده می‌شود. فرهای تونلی در انواع گوناگون و در ابعاد متفاوت با توجه به سفارش مشتری ساخته می شود. یکی از انواع این فرها، فر تونلی با سیستم پخت کانوکشن می باشد که می توان آن را از سازنده دستگاه فر تونلی در اصفهان تهیه کرد.

    فر تونلی با سیستم پخت کانوکشن

    فر تونلی کانوکشن

    فر تونلی با سیستم پخت کانوکشن به صورت ورزشی و حرارت غیر مستقیم می باشد. این سیستم برای پخت انواع محصولات غذایی که در بالا ذکر شد مناسب است و به دلیل پخت یکنواخت، محصولات با کیفیت بالایی آماده می‌شوند.

    این سیستم بر روی فرهای گردان قنادی نیز توسط این مجموعه نصب شده است که با توجه به نوع پخت و حرارتی که دارد کوره های آن عمر زیادی می کند. ولی فرهای تونلی با پخت مستقیم باعث از بین رفتن کوره ها در مدت کمی می شود و خریدار باید توسط کارشناسان مجرب فر را تعمیر کند.

    سازنده دستگاه فر تونلی در اصفهان

    ساخت فر تونلی در اصفهان

    ساخت فر کانوکشن توسط سازنده دستگاه فر تونلی در اصفهان انجام می شود و دستگاه های ارائه شده توسط شرکت ما با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

    جهت اطلاع از لیست قیمت فر تونلی کانوکشن و دریافت کاتالوگ با کارشناسان فروش مجموعه دنیای فر تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

    همچنین مشاوره تخصصی در زمینه خرید و فروش و صادرات انواع دستگاه های صنعتی و راه اندازی کارخانه به خریداران عزیز ارائه می گردد. شرکت دنیای فر تمامی تجهیزات و ماشین آلات تولید بیسکویت، کیک، کلوچه، شیرینی و نان را جدیدترین سیستم های پخت دستگاه‌های پیشرفته ساخته شده با بهترین متریال روز ارائه می کند.

    همچنین در صورت نیاز ارائه فرمولاسیون تولید نصب و راه اندازی دستگاه ها در محل خریدار انجام می‌شود.

    قیمت فر تونلی اصفهان

    قیمت فر تونلی اصفهان

    قیمت فر تونلی ساخته شده در اصفهان نیز مانند دیگر فر ها با توجه به قیمت متریال بکار رفته در آن می باشد. فر ها به دلیل اینکه از استیل و آهن در ساختشان استفاده می شود باید به روز قیمت گذاری شوند.

    جهت اطلاع از دریافت قیمت فر تونلی اصفهان با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین این فر ها با قیمت های مناسب و با تضمین کیفیت به فروش می رسند. مدت زمان ساخت فر تونلی کانوکشن با توجه به سفارش مشتری متغییر است ولی ما سعی می کنیم در مدت زمان کمی دستگاه را تحویل مشتری دهیم.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه در “سازنده دستگاه فر تونلی در اصفهان – دنیای فر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *