فر تونلی, فر نانوایی

دستگاه نانوایی تونلی تمام اتوماتیک – دنیای فر

دستگاه نانوایی تونلی تمام اتوماتیک
  • شغل نانوایی یکی از مشاغل بسیار مهم و پر اهمیت در تمامی کشورها می باشد. مخصوصاً ایران که از نان در در کنار بسیاری از غذاها استفاده می کنند. با گذشت زمان آن ها از حالت سنتی و پخت با تنور فاصله گرفته و به صورت صنعتی و با دستگاههای پیشرفته تولید می‌شود. با توجه به اینکه نان ها در تنوع بسیار بالا تهیه می‌شوند، باید از تجهیزات پیشرفته در تولید آن استفاده نمود. به همین منظور شرکت دنیای فر اقدام به عرضه دستگاه نانوایی تونلی تمام اتوماتیک نموده است.

    دستگاه نانوایی تونلی تمام اتوماتیک

    دستگاه پخت نان تونلی

    دستگاه نانوایی تونلی تمام اتوماتیک جهت تولید انواع نان لواش، سنگک، تافتون انواع نان فانتزی در حجم بالا می باشد. این محصولات را می توان به صورت صنعتی و در تناژ بالا با این دستگاه ها تولید کرد.

    ماشین آلات تونلی تولید نان نیاز به سالن بزرگ دارد. زیرا ابعاد این دستگاه بزرگ می باشد و نیازمند فضای زیادی است. از این فر تونلی در نانوایی های کوچک نمی‌توان استفاده کرد. زیرا میزان تولید آن بالا بوده و برای مغازه های نانوایی به صرفه نیست. همچنین فضای نانوایی کوچک است و نمی توان این دستگاه را در آن قرار داد.

    برای تولید نان در مغازه به صورت صنعتی می‌توان از دستگاه های کوچکتر مخصوص استفاده کرد. از جمله فر دوار نانوایی  که در مدل های گوناگون در بازار خرید و فروش می‌شود. این دستگاه‌ها نیز در ابعاد گوناگون و با ظرفیت های مختلف ساخته می شود.

    قیمت دستگاه نانوایی تونلی

    دستگاه نانوایی پیشرفته

    دستگاههای پخت نان با توجه به سفارش خریدار طراحی و ساخته می شود. قیمت دستگاه نانوایی تونلی با توجه به همین موضوع و ابعاد آن تعیین می گردد.

    بنابراین افراد در هنگام خرید باید میزان ظرفیت تولید و ابعاد سالن تولید را به سازنده ارائه کنند. سپس سازنده با توجه به اطلاعاتی که از خریدار دریافت نموده است اقدام به ساخت فر تونلی می کند.

    در حال حاضر کارخانه های بسیاری هستند که با این دستگاه در حال تولید انواع نان سنتی و فانتزی هستند. تولید با این دستگاه ها نیازمند تجربه بوده و در صورت نداشتن تجربه کافی آموزش‌های لازم به پرسنل توسط شرکت داده می شود.

    جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید انواع فر تونلی نانوایی جهت پخت انواع نان می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. مشاورین ما از تجربه کافی و تخصص لازم برخوردار بوده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار خواهند داد.

    قابل ذکر است که این فر پس از ساخته شدن قابل ارسال به تمامی شهرها ایران و حتی دیگر کشورها می باشد. جهت دریافت کاتالوگ دستگاه نانوایی در واتساپ درخواست خود را ارسال نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *