خط تولید کلوچه

دستگاه تک نازله کلوچه دست دوم – دنیای فر

دستگاه تک نازله کلوچه دست دوم
  • دستگاه تک نازله کلوچه دست دوم جهت استفاده در سالن های تولید کوچک و معمولاً در کارگاهها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ابعاد کوچکی نسبت به دستگاههایی با تعداد نازل بیشتر دارد. اما کارایی آن با دیگر دستگاه ها یکی است و فقط میزان تولیدش کمتر می باشد.

    کاربرد دستگاه تولید کلوچه

    تولید کلوچه صنعتی

    کاربرد دستگاه تولید کلوچه جهت تولید انواع کلوچه سنتی و صنعتی میباشد. به این صورت که توسط این دستگاه خمیر به شکل کلوچه درآمده و پس از آن به داخل فر میرود.

    دستگاه تولید کلوچه از تک نازل، دو نازل و سه نازل به بالا ساخته می شود. با این دستگاه ها می توان تعداد زیادی محصول را تولید کرد و به سوددهی بالایی رسید. کار کردن با آن بسیار راحت است و توسط فروشنده آموزش‌های لازم به خریدار داده میشود.

    این دستگاه ها هم به صورت نو ساخته می‌شود و هم می‌توان نوع دست دوم و کارکرده آنها را از بازار خریداری کرد. همچنین می توان انواع نان خرمایی که به کلوچه خرمایی نیز معروف است با این دستگاه تولید کرد. از دیگر محصولات پرفروش بازار که توسط دستگاه کلوچه زن صنعتی تولید می شود، کلمپه می‌باشد که به کلوچه برشی نیز معروف است.

    با این دستگاه میتوان کلوچه های مغزدار و ساده مانند شیرینی کام که به کلوچه کام نیز معروف است را تولید نمود.

    دستگاه تولید انواع کلوچه صنعتی

    تولید انواع کلوچه صنعتی

    دستگاه تولید انواع کلوچه صنعتی قابل خریداری از سازنده‌ها و یا مراکز فروش معتبر می باشد. این دستگاهها با قیمت‌های مختلفی و همچنین با برند های گوناگون ساخته شده و به فروش می رسند. کلوچه های صنعتی را توسط دستگاه بسته بندی می توان در اوزان مختلف بسته بندی کرد. این محصول به صورت تکی فروخته شده و به همین دلیل هم از سود بالایی برخوردار است.

    شرکت دنیای فرصت سازنده و عرضه کننده انواع دستگاه کلوچه نو و کارکرده می باشد. این شرکت آموزش های لازم جهت تولید انواع محصول را در اختیار مشتری قرار می دهد.

    تمامی دستگاه های ساخته شده توسط این مجموعه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. دستگاه های دست دوم نیز به شرط اورهال شدن با قیمت بسیار مناسب به فروش میرسد.

    ساخت دستگاه تک نازل تولید کلوچه

    ساخت دستگاه تک نازل تولید کلوچه معمولاً برای سازنده ها به صرفه نمی باشد. سازنده ترجیح می‌دهد دستگاه کلوچه را از سه نازل به بالا بسازد. اما در این بین تولیدکنندگان ای هم هستند که به دلیل ارتقاء دستگاه فعلی خود، اقدام به خرید دستگاه نو می کنند. این تولیدکنندگان معمولاً دستگاه قدیمی خود را برای فروش به این شرکت می سپارند.

    شرکت دنیای فر پس از اورهال کردن دستگاه‌های تک نازل و دو نازل آنها را برای فروش آماده می کند. این دستگاه ها به شرط سالم بودن و کارایی بالا به خریداران جدید واگذار می گردد.

    افرادی که قصد احداث کارگاه تولیدی کلوچه را دارند در ابتدای کار می توانند با خرید این دستگاه ها هزینه کمتری را پرداخت نمایند. سپس بعد از دریافت میزان سفارش بالا و سوددهی می توانند جهت ارتقاء دستگاه خود اقدام نمایند.

    دستگاه تک نازله کلوچه دست دوم

    دستگاه تک نازله کلوچه دست دوم از قیمت پایینی برخوردار است است و برای تولید کنندگانی که بودجه کمی دارند بسیار مناسب است. این دستگاه ها به دلیل قیمت پایین و کارایی بالا به سرعت به فروش می رسند.

    جهت اطلاع از موجودی دستگاه های تک نازل می توانید با تیم فروش ما تماس گرفته و از موجودی آنها اطلاع پیدا کنید. مجموعه دنیای فر مشاوره تخصصی در زمینه تولید و راه اندازی خطوط تولید را به شما عزیزان به صورت رایگان ارائه می دهد. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

    همچنین جهت مشاهده دستگاههای دست دوم کلوچه می توانید هماهنگی‌های لازم را قبل از مراجعه حضوری با تیم فروش انجام دهید.

    قیمت فروش دستگاه تولید کلوچه تک نازله

    تولید کلمپه

    قیمت فروش دستگاه تولید کلوچه تک نازله کارکرده با توجه به برند دستگاه و سال ساخت آن، همچنین تمیز بودن و سالم بودن دستگاه تعیین می گردد.

    جهت اطلاع از لیست قیمت و دریافت کاتالوگ و فیلم کارکرد دستگاه ها در واتساپ درخواست خود را ارسال نمایید. شرکت دنیای فر علاوه بر ساخت و فروش این دستگاهها در زمینه راه‌اندازی و ارائه فرمولاسیون یاری رسان شما عزیزان می باشد.

    صادرات انواع دستگاه تولید صنعتی و خطوط تولید صنعتی به دیگر کشورها نیز انجام می گردد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای